آن موقع تنبک می‌زد جلوی شهبانو!

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در یازدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی با انتقادی صریح و عجیب به اظهار نظر درباره عزت‌الله انتظامی پرداخت.

به گزارش ایمنا، جمشید مشایخی افزود: من از «علی معلم» یاد گرفتم که مثل او رک باشم و حرفم را بزنم. من اگر می‌دانستم که فقط یک هنرپیشه برای منتقدین مطرح است سالها بود که این کار را رها کرده بودم و رفته بودم. جدی می‌گویم ها، فقط در آثارتان یک هنرپیشه را نشان دادید، بقیه نیستند، بازیگر نیستند، زحمت نکشیدند، هیچ کدام زحمت نکشیدند، فقط یک نفر، فقط یک نفر است که آن موقع تنبک می‌زد جلوی شهبانو، حالا می آید خانه‌اش را وقف می‌کند. چرا شما اینها را نمی‌دانید؟!»

جمشید مشایخی که پس از پخش کلیپ تجلیل از پیشکسوتان سینمای ایران و ندیدن تصویر خودش در آن به بیان این سخنان پرداخت، پس از آن سالن مراسم را ترک کرد.

این اظهار نظر جنجالی و عجیب مشایخی درباره عزت الله انتظامی، حاشیه های فراوانی را در این روزها در محافل سینمایی و رسانه رقم زده است. عده ای معتقدند سخنان یکی از پیشکسوتان سینمای ایران درباره بازیگر هم عصر خودش که به حق «آقای بازیگر» لقب یافته، باعث شسکتن حرمت سینمای ایران شده است.

کد خبر 315813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    3 3
    هنر آقای مشایخی به کنار اخلاقشان واقعا ضعیف است که تحمل دیدن همکارشان را در یک تیزر ندارند. دورۀ شهبانو گذشته همینطور دورۀ این اخلاق های بچگانه از یک مرد مو سفید هنرمند...
  • رضا IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    4 1
    سلام واقعا تعجب کردم از این سخنان از ایشان بعید بود.اگر بخواهیم کارهای برخی از هنرمندان قدیمی را با سوابقشان در دوره پهلوی کنار هم بگذاریم شاید بعضی حتی ممنوع الکار شوند.اصلا بازگویی این مسائل درست نیست.