تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند سهولت در رفت و آمد

تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند با حضور شهردار اصفهان مدیران شهری، اعضای شورای شهر و خانواده شهدا به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار نوجوان ایمنا، احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند در کمربندی شرق اصفهان و در مقابل مجموعه مرکز همایش های بین المللی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با اعتبار ۶۱۵ میلیارد ریال احداث شد.

تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند به منظور دسترسی هر چه بهتر به مرکز همایش های امام خامنه ای (مدظله العالی) و سهولت در رفت و آمد و دسترسی سریعتر به مناطق اطراف اصفهان از جمله اصفهانک، باغ رضوان و سپاهان شهر احداث شد. و از یادمان و سنگ نوشته تقاطع غیر همسطح شهدای اشکاوند نیز رو نمایی شد.

 در ادامه، عملیات اجرایی خط بازیافت پت و لاک با مشارکت  و سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شد؛ همچنین  از دستگاه زیرورو کننده توده کمپوست و کیسه های بازکن پسماند شهری برای تخلیه پسماندها بازدید صورت گرفت.

و در پایان جمالی نژاد در مصاحبه با اصحاب رسانه  در جواب سوال خبرنگار نوجوان ایمنا که سوال کرد که چند افتتاح دیگر خواهید داشت اعلام کرد که در اینده نیز افتتاح پروژها  ادامه خواهد داشت و تمام پروژه هابه اتمام کامل خواهد رسید و هدف ما مدیران شهری ایجاد رضایت و رفاه حال شهروندان  است وی بیان کرد: یقینا افرادی که بعد از ما حضور می یایند این روند را ادامه می دهند و ما در این دوره مسیری را پیش گرفتیم که غیرقال بازگشت است و در پاسخ به پرسش یکی دیگر از خبرنگاران  نوجوان در مورد بازیافت کاغذ در اصفهان گفت: در حال حاضر این کار توسط بخش خصوصی انجام می شود و اگر جایی دیدیدم که بخش خصوصی توان کاری را دارد رقیب او نمی شویم.

کد خبر 315726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.