حماسه ای که مدافعین حرم آفریدند بی نظیر است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم اختتامیه هفدهمین مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی ارتش گفت: نوری که شهدای مدافع حرم به جامعه می بخشند از برکت قرآن است.

به گزاش خبرگزاری ایمنا، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در جمع همسران، فرزندان و خواهران شاغل نیروی زمینی ارتش گفت: مدافعین حرم حماسه ای به منصه ی ظهور رساندند که تاحالا بی نظیر بوده است.

وی گفت:خدارا شاکریم که زمانی زندگی می کنیم که در سایه ولایت و قرآن هستیم و همه اینها بدون شک رحین تربیت، حضور، مربیگری و ارشادات رهبری و روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی است.

امیر سرتیپ حیدری گفت:اگر تربیت قرآنی نبود امروز در نیروی زمینی شاهد این همه موفقیت و سرافرازی نبودیم.

وی افزود:خداوند را شاکریم که تنها کشوری هستیم که از نعمت ولایت برخوردار بوده که بتوانیم در مسیر ولایت و پشت سر ولایت گام برداریم.

وی گفت:ما در برابر عظمت روح شهدای مدافع حرم غبطه میخوریم که چگونه میتوانند در بین جوانان ما اثرگذار بوده و اگر بستر و تربیت قرآنی نبود شاهد اینگونه عروجهایی نبودیم.

وی در ادامه گفت:تمام کسانی که در مسیر قرآن گام برمیدارند و در هر یگان از نیروی زمینی هستند در انجا نورانیت خاصی وجود دارد و در پرتو این افراد کارکنان دیگری نیز در  مسیر قرآن گام برداشته که این خود در ارتقاء سطح معنوی و رزمی آنان موثر است.

کد خبر 315622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.