چادگان بیشترین تلفات جاده ای استان را دارد/لزوم رفع نقاط حادثه خیز

چادگان - فرماندار چادگان گفت: بیشترین تلفات جاده ای استان در سال جاری در چادگان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، مهدی اسد پور در جلسه شورای ترافیک این شهرستان، اظهار داشت: یکی از دغدغه های ما در شهرستان وجود نقاط حادثه خیز است که متاسفانه گاهی تلفاتی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به وجود نقاط حادثه خیز در جاده های روستایی در سه راهی علی آباد و کمیتک، اظهار داشت: تلاش های زیادی جهت رفع نقاط حادثه خیز جاده ها صورت گرفته است.

فرماندار چادگان افزود:  با توجه به آمار ارسالی از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در سال های گذشته؛ چادگان حائز رتبه اول در کاهش تلفات ناشی از تصادف بوده است، اما جای تاسف دارد در سال جاری شهرستان ما بیشترین تلفات جاده ای را در استان داشته است.

اسد پور با تاکید بر لزوم تسریع در رفع این نقاط حاثه خیز وکاهش حوادث، ادامه داد: علی رغم همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان با متصدی ترمینال، متاسفانه این پروژه پیشرفت فیزیکی قابل قبولی نداشته است.

فرماندار چادگان با بیان این که اخطارهای لازم در این خصوص داده شده است، افزود: چنانچه ظرف مدت مشخص شده اقدامی صورت نگیرد کلیه مجوزهای اخذ شده متصدی ترمینال ابطال و از شرکت خصوصی دیگر دعوت به عمل خواهد آمد.                                                                                                           

اسدپور با اشاره به مصوبه جلسات قبلی مبنی بر نصب دوربین ترافیکی در سطح شهر، تاکید کرد: با  توجه به اهمیت این موضوع، شهرداری چادگان در اسرع وقت نسبت به اجرای این مصوبه اقدام نماید.

فرماندار چادگان  هم چنین درخصوص شرکت حمل و نقل دانش آموزی گفت:خوشبختانه تعداد دو شرکت حمل و نقل دانش آموزی در شهرستان تاسیس شده است که لازم است آموزش و پرورش با اهتمام ویژه درجهت ساماندهی حمل و نقل دانش آموزی در شهرستان اقدام نماید.                                                                                                                                                 

کد خبر 315578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.