شبکه حمل و نقل عمومی اصفهان توسعه یافت

عضوشورای اسلامی شهر اصفهان گفت:خوشبختانه امروز شاهد توسعه شبکه حمل و نقل عمومی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی استان اصفهان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نورالله صلواتی در حاشیه مراسم رونمایی از یکصد دستگاه اتوبوس و بهره برداری از خط ۲ سامانه اتوبوس تندرو که در قالب شصت و نهمین برنامه از سری برنامه های هر هفته، چند افتتاح برگزار شد، اظهارکرد: کاهش آلودگی هوا، کم شدن زمان انتظار در ایستگاه ها، اطلاع رسانی دقیق به مسافران در ایستگاه و اتوبوس به همراه زمان بندی مناسب و دریافت بلیط قبل از ورود به اتوبوس و حذف رابطه مستقیم راننده و مسافر از مزایای راه اندازی خطوط تندرو است.

وی  افزود:  در همین راستا امروز نیز خط دوم سامانه اتوبوس تندرو از میدان قدس تا میدان جمهوری برای ارامش شهروندان و کاهش بارترافیکی شهر راه اندازی شد همچنین عملیات اجرایی خط پنجم بی .آر.تی از میدان استقلال تا میدان جمهوری به طول ۱۱ کیلومتر و ۲۱ ایستگاه آغاز شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به خرید یکصد اتوبوس یورو 4 ،گفت:  برای جوانتر شدن ناوگان اتوبوسرانی امروز نیز اتوبوس یورو 4 مطابق با استاندارهای جهانی با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال در راستای کاهش آلودگی هوا خریداری شده است.

صلواتی تاکید: خوشبختانه امروز شاهد تکمیل شبکه حمل و نقل عمومی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی استان اصفهان هستیم.

کد خبر 315480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.