تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند آماده بهره برداری است

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند تکمیل شده و هم اکنون آماده بهره برداری است.

ایرج مظفر در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: عرض کم جاده، ترافیک سنگین، پل قدیمی و باریک اشکاوند با تردد صدها خودرو در ساعت و نابسامانی و نازیبایی ورودی شهر اصفهان، شهرداری اصفهان را برآن داشت تا پل قدیمی اشکاوند را تخریب و طرحی ویژه برای آن اجرا کند.

وی افزود: در این راستا تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند برای دسترسی آسان تر به مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی)، کاهش ترافیک در منطقه، سهولت در رفت و آمد و دسترسی سریع تر به مناطق اطراف اصفهان از جمله اصفهانک، باغ رضوان و سپاهان شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: احداث این تقاطع در کمربندی شرق اصفهان، شامل تقاطعی است که اکنون یکی از حساس ترین نقاط حلقه حفاظتی در محدوده شمال شرق اصفهان به شمار می رود.

مظفر خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای اشکاوند از محور خیابان روح الامین به میدان اشکاوند به صورت زیرگذر و از سپاهان شهر به سمت باغ رضوان به صورت روگذر احداث شده است و هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی اظهارکرد: محور باغ رضوان به سپاهان شهر یا همان بزرگراه شرق به غرب نیز همسطح خیابان قرار دارد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در روند اجرای این طرح یک دوربرگردان نیز به عنوان طرح الحاقی احداث می شود که به صورت غیرهمسطح دیده شده و برای تسهیل در رفت و آمد از مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای به سمت فرودگاه ساخته می شود.

کد خبر 315209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.