برهوت گل در هفته اخراجی‌ها/ شهرآورد هفته چهارم حساس شد

دو تیم اصفهانی در هفته سوم لیگ با دو تساوی و دو اخراجی کار را به پایان بردند تا آماده حضور در شهرآورد فوتبال اصفهان شوند.

خبرگزاری ایمنا - گروه ورزشی - مسعود افشاری: کافی بود در استادیوم نقش‌جهان بازیکنان سپاهان فقط سه دقیقه دیگر دوام بیاورند تا با کسب اولین برد فصل خودشان به نوعی اولین باخت پارس جنوبی را هم رقم بزنند اما تاریخ‌سازی کیخسروی دروازه‌بان جوان سپاهان کامل نشد تا باز هم در این استادیوم هواداران زردپوش شاهد تساوی تیمشان باشند. البته خوشبختانه هواداران سپاهان نسبت به کرانچار امیدوار هستند و تجربه او می‌تواند سپاهان را به مسیر موفقیت بازگرداند ولی با این حال سپاهان اگر به نبردن عادت کند در ادامه لیگ روزهایی سخت را در پیش رو خواهد داشت.

خط دفاعی متحول شده سپاهان برای سومین بازی متوالی هم دروازه تیمش را باز شده دید تا کرانچار افسوس بیشتری از بابت جدایی مدافعان فصل گذشته خودش بخورد. با این حال گلزنی شاهین ثاقبی نکته مهم بازی سپاهان بود که باعث می‌شود این بازیکن از لحاظ روحی روانی فشار کمتری را بر روی دوش خودش احساس کند و از سوی دیگر مشکلاتی که برای سیاوش یزدانی ایجاد شده باید با مدیریت کرانچار همراه شود. برای درخشش کیخسروی در این بازی و انگیزه‌ای که در چهره او وجود داشت هم باید برنامه‌ریزی شود تا این دروازه‌بان مجبور نباشد به مانند مهدی امینی برای چند سال متوالی فقط در تمرینات حاضر باشد و نمایش دروازه‌بانان دیگر سپاهان را تماشا کند. سپاهان با ۲ امتیاز از این سه هفته جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و این مسئله باعث شده تا شهرآورد فوتبال اصفهان در روز پنج‌شنبه تبدیل به یک رقابت حیثیتی برای کرانچار و تیمش شود.

ذوب‌آهن پیش به سوی قهرمانی

ذوب‌آهن در حالی موفق شد از خانه پیکان با یک امتیاز خارج شود که برای دومین هفته متوالی دروازه‌بان و خط دفاعی این تیم دروازه خودشان را بسته نگه داشتند و این به معنای کسب حداقل یک امتیاز در هفته سوم بود. ذوب‌آهن با وجود ۱۰ نفره شدن در مقابل پیکان آنقدر خوب بوده که حتی امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی تیمش را مستحق قهرمانی در لیگ هم دانسته ولی بدون شک بازی هفته چهارم اصفهانی‌ها در شهرآورد فوتبال اصفهان می‌تواند تکلیف هواداران هر دو تیم را روشن کند.

عجیب‌ترین نکته در سه بازی گذشته ذوب‌آهن این است که میزان مصدومیت بازیکنان این تیم از مرز هشدار گذشته و مشخص نیست که این تیم چرا اینچنین بازیکنانش را از دست می‌دهد. فشار بدنسازی ابتدای فصل از یک طرف و البته شاید حواس نه چندان جمع کادر پزشکی نسبت به وضعیت بازیکنان باعث می‌شود تا بازیکن از لحاظ روحی و روانی آمادگی شروع مسابقات رسمی را نداشته باشد و در نتیجه بازیکنان ذوب‌آهن یکی پس از دیگری در تمرین، بازی دوستانه و بازی رسمی مصدوم می‌شوند، آن هم در شرایطی که فقط سه هفته از شروع لیگ گذشته است.

قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور، مهران درخشان‌مهر، محمدرضا حسینی، محمد ستاری و حالا محمدرضا عباسی سیاهه‌ای از لیست مصدومان ذوب‌آهن بوده‌اند. این مسئله باید هرچه سریع‌تر از جانب امیر قلعه‌نویی و مدیریت باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد تا در ادامه فصل اتفاق تلخی که برای قاسم حدادی‌فر افتاد برای بقیه بازیکنان ذوب‌آهن تکرار نشود. از طرف دیگر ذوب‌آهن برای دو فصل متوالی عنوان تیم برتر اخلاق لیگ را از نظر تعداد کارت‌های زرد و قرمز دریافت کرد اما تا به امروز ذوب‌آهن با دریافت دو کارت قرمز و تعدادی کارت زرد که اکثرا توسط مدافعان این تیم گرفته شده خشن‌ترین تیم لیگ بوده و این موضوع آنچنان منطقی نیست.

کد خبر 315034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.