نخستین نمایشگاه عکاسان خبری در سوره افتتاح شد

نخستین نمایشگاه آثار عکاسان خبری اصفهان روز گذشته در سالن سوره افتتاح شد.

به گزارش خبرنکار ایمنا، این نمایشگاه با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان، مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان و حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان روز گذشته در سالن سوره برگزار شد.

این نمایشگاه که به همت انجمن عکاسان خبری اصفهان برپا شده، به ارائه آثاری از 35 عکاس خبری پرداخته و تا 25 مردادماه پذیرای علاقمندان خواهد بود.

از زمان اعلام فراخوان این نمایشگاه، ۳۴۳ اثر به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شد. پس از آن آثار مورد بازبینی قرار گرفت و توسط محمد نوروزی، مرتضی نیکوبذل، جاوید نیک پور، حمیدرضا نیکومرام و بابک برزویه که اعضای هیئت داوران هستند در ۳۱ تیرماه سال جاری مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

نمایشگاه عکاسان خبری استان اصفهان در دو بخش آثار انتخابی و پیش کسوتان برگزار شده که در بخش نخست آثار عکاسان خبری جوان و در بخش دوم آثار ۴ نفر از پیشکسوتان عرصه عکاسی خبر که شامل آثار عبدلله هاشمی، اصغر شیرازی، عباس فلاح و مهدی جانی پور است در نمایشگاه ارائه شده است.

در بخش تک عکس عباس پوستین، مرتضی صالحی، آریا جعفری، عالیه سعادت پور، محمدرضا جعفری، احسان جزینی، فاطمه صادق زاده، مهدی زرگر، مهدی کریمی، رسول شجاعی، محمدرضا شریف، آزاده عزیزیان، رضا امینی، مجید حجتی، مرتضی زنگنه، خدیجه نادری و پیشکسوتان عبدالله هاشمی و اصغر شیرازی به نمایشگاه راه پیدا کردند و 3 مجموعه از عالیه سعادت پور، آریا جعفری و رضا قلیچ خانی موفق به حضور در نمایشگاه شدند.

برگزاری سه کارگاه تخصصی ویژه عکاسان خبری از دیگر بخش های این نمایشگاه است. این کارگاه ها در روزهای ۲۰ و ۲۱ مردادماه با حضور اساتیدی همچون محمد نوروزی، جاوید نیک پور و مرتضی نیکوبذل برگزار می شود.

کد خبر 314811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.