احداث بوستان اشراق، از ترافیک جنوب شهر می کاهد

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:شهروندان برای گذراندن اوقات فراغت به کوه صفه مراجعه می کردند که باعث ترافیک در جنوب شهر می شد اما با احداث بوستان اشراق ترافیک جنوب شهر کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی در حاشیه افتتاحیه پروژه های منطقه ۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بوستان اشراق در کوه نخودی در راستای ارتقا خدمات رسانی به شهروندان و ایجاد نشاط در بین شهروندان به خصوص شهروندان شرق اصفهان احداث شد.

وی با اشاره به اینکه از امکانات وجودی شهر اصفهان باید برای ایجاد آرامش شهروندان انجام شود، ادامه داد: در گذشته خدمات در جنوب شهر اجرا می شد اما با توجه به رویکرد توزیع عادلانه خدمات، پروژه های بی شماری در دل مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان اجرا شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهروندان برای گذراندن اوقات فراغت به کوه صفه مراجعه می کردند که باعث ترافیک در جنوب شهر می شد اما با احداث بوستان اشراق ترافیک جنوب شهر کاهش می یابد، خاطرنشان کرد: در بوستان اشراق امکاناتی همچون مسیر ویژه عبور دوچرخه و موتوری سواری احداث شده است.

شریعتی در ادامه با اشاره به اینکه افزایش پوشش گیاهی این بوستان در دستور کار شهرداری است، گفت: شهروندان می توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از بوستان اشراق استفاده کنند چرا که این بوستان به آنان چآرامش و نشاط را هدیه می دهد.

کد خبر 314803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.