گذشتن از پرسپولیس با عبور از سپاهان

پارس جنوبی که در ۲ هفته آغازین لیگ هفدهم ۲ مرتبه پرسپولیس را از صدر به پایین کشید برای بازپس گرفتن بالاترین نقطه جدول از مدافع عنوان قهرمانی چاره‌ای ندارد تا سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان با اختلاف گل شکست دهد.

به گزارش ایمنا، پرسپولیس شب گذشته با تکرار عین نتیجه بازی سوپرجام برابر نفت در هفته سوم لیگ برتر صدر جدول را تصاحب کرد. این سومین مرتبه‌ای است که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ هفدهم صدرنشین می‌شود. ۲ مرتبه قبلی اما پارس جنوبی به قرمزهای پایتخت اجازه نداد تا بیشتر از یک روز در بالاترین نقطه جدول بمانند و در پایان رقابت‌های هفته دوم به مانند هفته اول صدر را به نام خود زد.

این تیم تازه‌وارد برای آنکه بتواند از این نظر هت‌تریک کند باید سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان شکست دهد. تازه برد حداقلی برابر میزبان اصفهانی هم کفایت نمی‌کند و تیم شهر جم برای بازگشت به صدر باید حداقل با اختلاف ۲ گل به پیروزی برسد. این احتمال البته کاملاً دور از ذهن است و تنها در صورتی امکان تحقق دارد که اتفاقی شگفت‌آور مانند آنچه هفته پیش در دیدار سپاهان و پدیده افتاد در سومین هفته لیگ برتر هم درباره طلایی‌پوشان اصفهانی تکرار شود.

کد خبر 314798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.