برگزاری همایش بزرگ ورزش در طبیعت در کوه نخودی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: در راستای استفاده از امکانات طبیعی کوه نخودی همجوار با پردیس اشراق، همایش بزرگ ورزش در طبیعت برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز، علی قاسمی در حاشیه شصت و هفتمین برنامه هرهفته چند افتتاح اظهار کرد: فاز اول ۴۰ هزار متری پردیس اشراق در محل کوه نخودی با حضور اهالی منطقه ۴ و ۱۵ شهرداری اصفهان و ورزشکاران ایستگاه های ورزش صبحگاهی مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در آینده قرار است که این مکان بستر و محیطی برای شهروندان باشد و در راستای فرهنگ کوهنوری با طی کمترین مسافت به دامنه کوه نخودی برسند و همانند کوه صفه از امکانات طبیعی آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان عنوان کرد: در همین راستا امروز همایش بزرگ ورزش در طبیعت برگزار شده که شامل پیاده روی خانوادگی، اجرای نمایشی دوچرخه سواران تریال و موتورسوران کراس و موتور سنگین در محل پیست کوه نخودی به فعالیت خواهند پرداخت.

وی افزود: در پایان برنامه به نفرات شرکت کننده در این مراسم به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به پتانسیلی که این بوستان دارد و در کنار کوه نخودی و یک پیست موتورسواری است، در شرق اصفهان نیز فضای تفرجگاهی مثل کوه صفه در جنوب و کوه دنبه در غرب ایجاد شود.  

کد خبر 314795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.