پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به مناسبت شهادت ورزشکار مدافع حرم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان شهادت شهید ورزشکار محسن حججی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پیامی شهادت پاسدار غیور، مدافع حرم، شهید ورزشکار محسن حججی را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
«"باسم رب الشهداء والصدیقین"
شهید ورزشکار محسن حججی به قافله شهدای مدافع حرم پیوست تا حدیث عشق و ایثار و شجاعت را به شیوایی ترجمه کند، تا پرچم شهادت، فداکاری و از جان گذشتگی در راه معبود اینبار هم در نقطه‌ای دیگر از ایران اسلامی برافراشته شود.
امروز شاگردان مکتب حسینی به خوبی آموخته اند جان، بهایی است که برای بهشتی شدن و قرب الی الله می‌پردازند و این درجه از ایثار فقط هنر مردان خدایی است.
بدون شک خانواده بزرگوار این شهید ورزشکار به خود می‌بالند که فرزند عزیزشان در دفاع از حریم امامت و ولایت جان شیرین خود را تقدیم اسلام ناب محمدی (ص) نمود، چرا که شهید همیشه زنده است و نزد پروردگار روزی می‌خورد.
اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم ولایت مدار و شهید پرور استان اصفهان، شهادت سرافرازانه این ورزشکار غیور و مدافع حریم مظلومیت اهل بیت علیهم السلام را به مردم استان به ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان نجف آباد، خانواده ارجمند شهید حججی و جامعه ورزش استان اصفهان تبریک و تسلیت عرض نموده از محضر پروردگار یکتا برای این شهید همیشه زنده علو درجات مسالت می‌نمایم.
محمد سلطان‌ حسینی
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان.»

کد خبر 314789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.