افتتاح پروژه های عمرانی منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان

فردا در شصت و هفتمین برنامه از سری برنامه های "هرهفته، چند افتتاح" از پروژه های منطقه ۱۵شهرداری اصفهان به صورت رسمی بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا،   شهرداری اصفهان تاکنون برای توزیع عادلانه خدمات پروژه های بی شماری را در دل مناط محروم احداث کرده است.

در همین راستا فردا پروژه های عمرانی منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان به دنبال ارتقا کیفیت خدمات و رفع محرومیت چهره منطقه به بهره برداری می رسد.

خیابان حاشیه کانال فرهنگ در خیابان جی شرقی به طول ۱/۵۰۰ کیلومتر با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال برای کاهش ترافیک خیابان های منطقه  احداث شده است.

فضای سبز موجودات زنده هستند  و نیاز به نگهداری دارند از این رو مخزن ۱۰۰۰  متر مکعبی ذخیره آب فضای سبز درکوی الهیه – خیابان ارغوانیه با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال احداث و آماده بهره برداری است.

۳ پل بتنی برای  تردد وسایل نقلیه بر روی کانال های آب خیابان های مالک اشتر و بلوار آب برای ساماندهی ترافیکی محدوده کانال مالک اشتر و بلوار آب با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تکمیل شد. 

 منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان دارای لکه بافت فرسوده است که شهروندان باید برای تامین امنیت و آرامش خود در جهت احیا بافت فرسود کوشا باشند از همین رو دفتر تسهیل گری ساماندهی بافت های فرسوده منطقه ۱۵ راه اندازی شد که فردا با حضور مدیران شهری به صورت رسمی آغاز به کار می کند.

ایستگاه بازیافت واقع در خیابان جی غربی خیابان مسجد علی جنب فرهنگسرای کوثر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از دیگر طرح هایی که فردا به بهره برداری می رسد.

عملیات زیرسازی، لکه گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای تردد روان شهروندان منظر شهری با اعتبار ۳۵ میلیاردریال تکمیل شد.

کد خبر 314739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.