برگزاری اولین نمایشگاه گروهی عکاسان خبری در سالن سوره/کارگاههای تخصصی باحضور اساتید برجسته

اولین نمایشگاه گروهی عکاسان خبری به مناسبت روز خبرنگار از ۱۹ تا ۲۵ مردادماه در سالن سوره برگزار می شود.

دبیر این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه که به همت انجمن عکاسان خبری استان اصفهان برگزار شده، به ارائه آثاری از ۳۵ عکاس خبری استان می پردازد.

عباس پوستین دوز افزود: از زمان اعلام فراخوان، ۳۴۳ اثر به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شد. پس از آن آثار مورد بازبینی قرار گرفت و توسط محمد نوروزی، مرتضی نیکوبذل، جاوید نیک پور، حمیدرضا نیکومرام و بابک برزویه که اعضای هیئت داوران هستند در ۳۱ تیرماه سال جاری مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

وی با اشاره به یانکه نمایشگاه عکاسان خبری استان اصفهان در دو بخش آثار انتخابی و پیش کسوتان برگزار می شود گفت: در بخش نخست آثار عکاسان خبری جوان و در بخش دوم آثار ۴ نفر از پیشکسوتان عرصه عکاسی خبر که شامل آثار عبدلله هاشمی، اصغر شیرازی، عباس فلاح و مهدی جانی پور است در نمایشگاه ارائه شده است.

پوستین دوز همچنین از برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه در روز ۱۹ مردادماه خبر داد و عنوان کرد: این مراسم باحضور شهردار اصفهان در سالن سوره برگزار می شود.

وی از برگزاری سه کارگاه تخصصی ویژه عکاسان خبری هم خبر داد و گفت: این کارگاه های در روزهای ۲۰ و ۲۱ مردادماه با حضور اساتیدی همچون محمد نوروزی، جاوید نیک پور و مرتضی نیکوبذل برگزار می شود.

کد خبر 314540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.