بهره برداری از پروژه های منطقه ۱۴ در ایستگاه شصت و هفتم هر هفته، چند افتتاح

فردا در شصت و هفتمین برنامه از سری برنامه های "هرهفته، چند افتتاح" از پروژه های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان به صورت رسمی بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از حدود ۲ سال پیش، برنامه  «هر هفته، چند افتتاح» در شهرداری اصفهان اجرا شد که در قالب آن هر هفته تعدادی از پروژه های سطح مناطق ۱۵گانه شهر به بهره برداری می رسد.

این هفته نیز قطار «هرهفته، چند افتتاح» در  ایستگاه شصت و هفتم به منطقه ۱۴ رسیده که قرار است تعدادی از پروژه های شاخص این منطقه به بهره برداری برسد.

در این برنامه قرار است پروژه های بوستان استاد فضایلی، بوستان ایمان، خیابان شهید شاکری، نوسازی و بهسازی خیابان عمان سامانی و آسفالت معابر افتتاح و عملیات اجرایی خیابانی حد فاصل میدان فرزانگان تا بزرگراه شهید اردستانی آغاز شود.

بوستان ایمان با مساحتی بالغ بر ۴ هزار متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال، بوستان استاد فضایلی با مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر  ۴۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

همچنین خیابان شاکری به طول ۹۵۰ متر و عرض ۱۴ متر با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این منطقه ساخته شد.

همچنین نوسازی و بهسازی خیابان عمان سامانی در محل خیابان لاله شمالی به طول هزار و عرض ۸ متر با هزینه ای بالغ بر۴ میلیارد ریال و اجرای آسفالت معابر در سطح منطقه با هزینه ۲۵ میلیارد ریالی از دیگر پروژه های آماده بهره برداری این منطقه است.

حد فاصل میدان فرزانگان تا اتوبان شهید اردستانی هم قرار است خیابانی به طول ۵ هزار و ۷۰۰ با عرض ۳۶ متر اجرایی شود.

اخبار و گزارشات این مراسم همراه با گزارش تصویری از آن فردا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.  

کد خبر 314537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.