برگزاری یکصدمین نشست «جوانی فصل رویش» با موضوع بهبود سبک زندگی

بزرگداشت یکصدمین نشست «جوانی فصل رویش» با موضوع «بهبود سبک زندگی، رهایی از سردرگمی» روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، رییس دفتر تخصصی مشاوره با بیان این مطلب گفت: این نشست با حضور استاد دکتر سید محسن میرباقری و اجرای نجم الدین شریعتی برگزار خواهد شد.

پرورش اظهار داشت: یکصدمین نشست جوانی فصل رویش با موضوع بهبود سبک زندگی، رهایی از سردرگمی، از سوی فرهنگسرای پرسش (دفتر تخصصی مشاوره) سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می شود.

وی افزود: فرهنگسرای پرسش به منظور ایجاد بستری مناسب برای پاسخگویی به پرسش های نسل جوان در خصوص اصول اعتقادی و مباحث دینی، آینده، افزایش نشاط و شادابی در زندگی، بحران های عاطفی دوران جوانی و کلیات روانشناسی، ملاک های انتخاب در ازدواج و همچنین پاسخگویی به پرسش های عموم شهروندان این رسالت مهم را از سال ۱۳۸۳ تاکنون برعهده گرفته است.

پرورش ادامه داد: یکی از برنامه های شاخص این مرکز سلسله نشست های "جوانی فصل رویش" بوده که با محوریت بیان و بررسی دغدغه های سنین جوانی جزو برنامه های ویزه شهری در حوزه مسائل روانشناختی به شمار می رود که از سال ۸۶ تاکنون به صورت مستمر در حال برگزاری است و در مردادماه جاری یکصدمین بزرگداشت آن برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند./

کد خبر 314378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.