سهم ثابت لبنانی از ترکیب اصفهانی

نیمکت‌نشینی غیرمنتظره علی حمام همزمان با اضافه شدن ربیع عطایا به ترکیب باعث شده است تا سهم بازیکنان لبنانی از نفرات اصلی ذوب‌آهن روی عدد یک ثابت بماند.

به گزارش ایمنا، علی حمام به مانند هفته اول در دومین بازی هم جایی در ترکیب اصلی ذوب‌آهن نداشت. اگر در دیدار با سیاه‌جامگان مصدومیت قاسم حدادی‌فر به بازگشت زودهنگام حمام به ترکیب حکم داد در مصاف با گسترش فولاد این مدافع ۳۰ ساله برای ورود به زمین تا دقیقه ۹۰ صبر کرد.

نیمکت‌نشینی حمام در ۲ هفته آغازین لیگ هفدهم به ۲ دلیل اتفاقی دور از انتظار محسوب می‌شود. اول آنکه ذوب‌آهن به غیر از او و یک مدافع جوان دیگر هیچ بازیکن دیگری در پُست تخصصی دفاع راست ندارد. به عبارت دیگر، این مدافع در حالی جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده است که فصل پیش بازیکنی جایگزین‌ناپذیر در ذوب‌آهن محسوب می‌شد. آنچه که نیمکت‌نشینی حمام را شگفت‌انگیزتر جلوه می‌دهد این است که او در حالی راهی به ترکیب نمی‌یابد که چند بازیکن اصلی ذوب‌آهن در حال حاضر به خاطر مصدومیت امکان همراهی تیم اصفهانی را ندارند.

جالب آنکه نیمکت‌نشینی غیرمنتظره حمام همزمان با ورود ربیع عطایا به ترکیب اتفاق افتاده است تا نسبت بازیکنان لبنانی در بین نفرات اصلی ذوب‌آهن روی عدد یک ثابت بماند.

اتفاقا در دیدار با گسترش فولاد هم این ۲ بازیکن مستقیماً با یکدیگر تعویض شدند.

کد خبر 314108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.