خدمت رسانی بهتر با ورود متخصصان به مسائل مدیریت شهری میسر می شود

عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: با ورود متخصصان به مسائل مدیریت شهری خدمت رسانی بهتر با یک دیدگاه همه جانبه و تخصصی میسر می شود.

به گزارش ایمنا، مهدی حسنلو با اشاره به پانل تخصصی تهیه نقشه با فن آوری نوین فتوگرامتری پهباد در مدیریت شهری که در حاشیه نمایشگاه بین الملی فناوری های نوین شهری برگزارشد، اظهار داشت: روند برگزاری نمایشگاه تا کنون بسیار خوب بوده و امید است تا پایان به همین شکل ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: زمانی که دید همه جانبه و تخصصی نسبت به مسایل شهری وجود داشته باشد این موضوع به طور حتم باعث بهبود روند بسیاری از خدمت رسانی های شهری می شود.

وی با اشاره به پنل برگزار شده افزود: استفاده از پهباد ها در زمینه های مختلف امروزه بسیار شایع شده است و یکی از جاهایی که می توان از این پهبادها استفاده کرد تهیه نقشه به واسطه تجهیز مناسب پهبادها به ابزار مناسب برداشت اطلاعات مکانی است.

وی گفت: این برداشت های اطلاعات مکانی به طور حتم الزاماتی دارد، استفاده از این ابزارها در تجهیز وسیله ایی مانند پهباد و همچنین رویه های خاص آن کار تهیه نقشه را راحت تر و سرعت و مقیاس آن را بالاتر می برد.

وی افزود: موضوع تهیه نقشه یکی از اقدمات اساسی در ارائه خدمات شهری است و خدمات بعدی نیز که از اهمیت زیادی برخوردار است روی همین نقشه ها پیاده می شود.

وی اضافه کرد: شرکت های رتبه دار نقشه برداری بسیاری در سطح کشور وجود دارد و باید متخصصان امر بتوانند خدمات نوین نقشه برداری را برای شرکت های رتبه دار نقشه بردار استفاده کنند.

کد خبر 314083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.