پلمپ چاه های آب شهرداری تجدید نظر شود/ تهدید حیات فضای سبز اصفهان

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اصفهان گفت: با وجود خشکی زاینده رود این چاه های آب شهرداری بودند که در تامین آب فضای سبز شهری کمک حال بودند بنابراین باید دانست ادامه داشتن این موضوع حاصل نگهداری فضای سبز را در این سالها به یکباره هدر می دهد.

به گزارش ایمنا، وحید فولادگر در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر اصفهان، تامین آب فضای سبز شهری را یکی از معضلات شهر اصفهان دانست و اظهار کرد: این معضل در محدوده ناژوان که یکی از مهم ترین مراکز گستردگی درخت هاست بیشتر احساس می شود.

وی افزود: البته در شهر اصفهان دو تصفیه خانه برای استفاده از پساب و آبیاری فضای سبز ساخته شده است که از مسئولان مربوطه در ساخت این پروژه تشکر می کنم.

فولادگر ادامه داد: همچنین شهرداری اصفهان با تجهیز فضای سبز شهری به سیستم های آبیاری قطره ای سعی در اصلاح روش های آبیاری و مصرف بهینه آب داشته که باید از مسئولان امر در مورد این موضوع هم تشکر کرد.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اصفهان با اعلام پلمپ برخی از چاه های آب شهرداری گفت: با توجه به خشکی طولانی مدت زاینده رود این چاه ها به آبیاری ناژوان بسیار کمک می کرد و نبود این چاه ها با توجه به بحران آب، آبیاری فضای سبز را با مشکلاتی روبرو می کند. این در حالی است که سالیان متمادی از این فضای سبز به خوبی محافظت شده است.

فولادگر اضافه کرد: اگر این روند ادامه داشته باشد زحمات نگهداری آبیاری درختان هدر می رود، از این رو از مسئولان مربوطه درخواست دارم نسبت به این موضوع تجدید نظر کنند.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به امتداد خیابان «تاکسیرانی» به خیابان «فرودگاه» گفت: از شهردار منطقه ۱۴ بابت تلاش در ساخت این خیابان تشکر می کنم و این کار باعث شده تا ترافیک سه راه نقشینه رفع شود.

کد خبر 314063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.