مشکلات امت اسلام در حج مورد توجه قرار بگیرد/ مسئولین انتقادپذیری خودرا بالا ببرند

اردستان- امام جمعه اردستان گفت: استفاده از ظرفیت گسترده حج برا امت اسلام صورت گیرد وبه مساله مانند مسجدالاقصی و رنج و مشقت مردم مظلوم فلسطین در حج توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر بااشاره به میلاد حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) گفت:افتخار میکنیم که زیر سایه این امام بزرگوار قرار داریم و ما هم وظیفه داریم به عنوان یک شیعه واقعی انتظارات ایشان را برآورده کنیم.

وی با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد:طی مراسم باشکوهی این مراسم برگزارشد و نشان داد باتوجه به حساسیتی که دنیا روی ایران دارد و میخواهد آن را منزوی نشان دهد چنین جلسه در اوج اقتدار برگزار میگردد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه انتظار میرود دولت دوازدهم رهنمودهای مقام معظم رهبری را مدنظر وداشته و سرلوحه کار خود قرار دهد تصریح کرد:شکوفایی فعالیت های اقتصادی، رفع معضل بیکاری وفقر و فساد، تعامل سازنده با دنیا، ایستادگی در مقابل ظالمان، ستمگران و زیاده خواهان خواسته مردم و نمازگزاران جمعه است که باید با قدرت انجام شود.

دهشیری در ادامه با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار کارگزاران حج گفت: باید شان و کرامت حجاج حفظ شده و استفاده از ظرفیت گسترده حج برا امت اسلام صورت گیرد وبه مساله مانند مسجدالاقصی و رنج و مشقت مردم مظلوم فلسطین در حج توجه ویژه شود.

امام جمعه اردستان ضمن تبریک ۱۷ مردادماه  روز خبرنگار یادآورشد: خبرنگاری شغل بسیار شرافتمندانه و پرخطری است و رسالت بزرگی بر دوش دارند و با انتشار اخبار امید بخش شادابی و نشاط را به جامعه انتقال دهند ...
 وی با بیان اینکه مسئولین زمینه تعامل و همکاری روابط عمومی ها  با خبرنگاران را فراهم کنند افزود: مسئولان اگری انتقادی به طرف آنها صورت گرفت انتقاد پذیر باشند و خبرنگاران نیز با انعکاس مشکلات مسئولین را در جهت رفع مشکلات یاری کنند.
وی باتوجه به اینکه خطبه های نماز جمعه توسط رسانه ها در سطح جهان و کشور بازتاب داده میشود تاکید کرد: از حضور پررنگ خبرنگاران اردستانی در نماز جمعه و بازتاب آن تشکر میکنیم.

کد خبر 313933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.