سپاهان مهاجم‌دار شد

سپاهان که اولین دیدارش در لیگ هفدهم را در غیاب بازیکنان خط حمله خود پشت سر گذاشت در دومین مسابقه مجوز استفاده از یکی از مهاجمانش را گرفت.

به گزارش ایمنا، سپاهان در دیدار با سایپا از هفته اول لیگ برتر به غیر از ایمان زکی‌زاده جوان و کم‌تجربه هیچ مهاجمی در پُست تخصصی در اختیار نداشت. مسعود حسن‌زاده به خاطر مصدومیت نه فقط در آن بازی که احتمالاً تا پایان رقابت‌های نیم‌فصل اول امکان همراهی سپاهان را ندارد. مروان حسین به واسطه تعهد باقیمانده‌اش به پلیس عراق به هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نمی‌رسد. ساسان انصاری هم به دلیل اخراج در هفته ماقبل پایانی لیگ شانزدهم از سه هفته اول لیگ هفدهم محروم بود. با این اوصاف، کرانچار چاره‌ای جز استفاده از مهرداد محمدی و رضا میرزایی در پُست مهاجم نداشت.

در این شرایط، باشگاه اصفهانی تلاش زیادی کرد تا محرومیت مهاجم جدید خود را تعلیق کند. این تلاش‌ها تا شروع فصل به ثمر ننشست و انصاری اولین بازی سپاهان در لیگ جدید را از دست داد تا اینکه در آستانه دیدار دوم بالاخره مجازاتش به حالت تعلیق درآمد و مجوز بازی گرفت.

به این ترتیب، فرداشب در دیدار با پدیده در ورزشگاه ثامن برای اولین بار در یک مسابقه رسمی از انصاری با پیراهن سپاهان رونمایی خواهد شد.

کد خبر 313827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.