نمی‌دانم چرا در خبر مراسم برترین‌ها اسمی از آینده‌سازان نیاوردند/ تاج جوابم را نداد

مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن گفت: اگر در هنگام معرفی بهترین‌های فوتبال بانوان در مراسم برترین‌های لیگ، تنها پخش زنده قطع شده بود باز هم حرفی نداشتم اما چرا نام تیم آینده‌سازان میهن را حتی در خبر سایت سازمان لیگ هم نیاورده‌اند؟

سعید موحدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تیم فوتبال آینده‌سازان میهن در مراسم برترین‌های فوتبال ایران به عنوان بهترین تیم بانوان معرفی و تندیس و جایزه دریافت کرد و من هم در هنگام دریافت جایزه سخنرانی داشتم اما نمی‌دانم چرا تنها همین بخش از برنامه از تلویزیون پخش نشد و بقیه قسمت‌ها از شبکه ۳ به‌طور کامل پخش شد.

وی افزود: حتی در سایت سازمان لیگ هم اسمی از تیم آینده‌سازان میهن به عنوان برترین تیم لیگ بانوان در فصل ۹۵-۹۶ آورده نشده و تنها نام خانم گل و برترین بازیکن را ذکر کرده‌اند.

موحدی در مورد علت این موضوع بیان کرد: دلیل اینکه چرا اسمی از تیم آینده‌سازان میهن به عنوان برترین تیم لیگ بانوان در خبر نیامده یا زمان اهدای تندیس و سخنرانی من،  پخش برنامه از شبکه ۳ قطع شد را نمی‌دانم و رسانه‌ها باید از سازمان لیگ علت را جویا شوند.

مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن ادامه داد: در این‌باره با رسانه‌ها مصاحبه داشته‌ام اما هنوز خبری نشده است. خودم هم به تاج رئیس فدراسیون فوتبال پیام داده‌ام و علت را سوال کردم اما جواب من را نداد.

وی گفت: نمی‌دانم دلیلش چیست. شاید علت این موضوع مطرح شدن فوتبال بانوان و نوع حمایت، من یا دغدغه اینکه در سخنرانی‌ام چه صحبت‌هایی و چه انتقادی می‌کنم، بوده است. به هرحال موضوعی در میان است که ما از آن اطلاع نداریم.

موحدی عنوان کرد: در سخنرانی‌ام گفتم آقایان یک رأی دارند و بانوان هم یک رأی. چرا میلیاردها هزینه خرج فوتبال آقایان می‌کنید و یک درصد از این مبلغ را برای فوتبال بانوان خرج نمی‌کنید که البته این حرف من مورد تشویق حضار هم قرار گرفت. همچنین در صحبت‌هایم گفتم عزیزترین فرد در خانواده دختران شما هستند اما آقایان تفکری که در خانواده نسبت به دخترانشان دارند را هیچوقت در جامعه ندارند.

وی اضافه کرد: به نظر من پیش‌بینی کرده بودند و قبل از شروع صحبت‌هایم برنامه را قطع کردند! حرف من این است اگر قرار بود اسمی از تیم بانوان آینده‌سازان میهن در سایت فدراسیون و سازمان لیگ و رسانه‌های تصویری آورده نشود پس چرا این تیم را انتخاب کردند؟!

موحدی عنوان کرد: اگر فقط پخش تلویزیونی که به صورت زنده از شبکه ۳ پخش می‌شد قطع شده بود اما خبر در سایت‌ها منتشر شده بود باز هم حرفی نبود اما اینکه هیچ‌جا اسمی از این تیم نیامده را نمی‌دانم. نه تنها اعضای تیم آینده‌سازان میهن بلکه همه بانوان از این موضوع ناراحت بودند و از مطالبی که در سخنرانی خود گفتم تشکر کردند.

وی در مورد مشکلات مالی تیمش، اظهار کرد: انتظار داشتیم در مراسم دادی بزنیم بلکه از طریق تلویزیون کسی صدای ما را بشنود اما نگذاشتند. به هر حال همین که توانستم ۶ سال مقاومت کنم و تیم روی پای خودش بایستد، خوب است.

اگر هراتیان کاری نکند به سمت سپاهان می‌رویم

موحدی گفت: هنوز خبری از اسپانسر نیست. منتظریم تا هراتیان رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان از تهران برگردد و تکلیف تیم برای حضور در لیگ امسال مشخص شود. باشگاه سپاهان ابراز تمایل کرده و تقریباً صحبت‌هایمان را هم انجام داده‌ایم و توافقات صورت گرفته اما هراتیان می‌خواهد این تیم به‌ نام آینده‌سازان باقی بماند و اتفاقاً فکر خوبی است و با این کار ظرفیت جدیدی در استان خواهیم داشت اما در غیر این‌ صورت به سمت سپاهان خواهیم رفت.

مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن بیان کرد: در مراسم برترین‌های فوتبال ایران با طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان صحبت کردم و طبق توافقات انجام گرفته شرایط بهتر از ذوب‌آهن است.

وی افزود: مشکل اصلی ما بدهی‌های فصل گذشته به بازیکنان است. اگر قراردادهای فصل گذشته بازیکنان تصفیه می‌شد تمریناتمان هم شروع شده بود و بازیکنان سر تمرینات حاضر می‌شدند. با وجود پیشنهاداتی که بازیکنان از تیم‌های دیگر دارند اما هنوز منتظرند تکلیف تیم آینده‌سازان میهن مشخص شود.   

کد خبر 313826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.