لزوم تخصیص اعتبار جهت ساخت حوزه های علمیه چادگان

چادگان - امام جمعه چادگان گفت: مسئولان استانی در مورد تخصیص اعتبار جهت ساخت حوزه های علمیه برادران و خواهران این شهرستان مساعدت لازم را به عمل آورند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گردهمایی اعضای ستاد نماز جمعه و مدیران ادارات این شهرستان که به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه و برگزاری آن در مناطق مختلف کشور از برکات انقلاب است.

وی با بیان این که نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی است، تاکید کرد: این آئین عبادی سیاسی برکت معنوی بسیاری به همراه دارد.

امام جمعه چادگان در ادامه با مروری بر مشکلات موجود در این بخش؛ با بیان این که  ۱۵۰طلبه و استاد حوزه علمیه چادگان مکانی برای تحصیل ندارند، افزود:  زمین هایی برای ساخت حوزه علمیه برادران و خواهران توسط خیران خریداری شده اما اعتباری برای ساخت آن ها در نظر گرفته نشده است که انتظار می‌رود مسئولان استانی در این راستا مساعدت لازم را به عمل آورند.

حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر اختصاص نیروی انسانی مورد نیاز به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان چادگان افزود: با وجود آن که این اداره در سال ۷۵ در شهر چادگان احداث شده است، اما همچنان با کمبود نیرو برای پیشبرد اهداف فرهنگی و سازمانی روست که انتظار می‌رود مسئولان استانی در این راستا نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است در این مراسم دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان نیزحضور داشتند.

هم چنین در بخشی از این مراسم  ۳۵ نفر از اعضای ستاد اقامه نماز جمعه و فعالان این ستاد، توسط حجت الاسلام صالحیان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان تجلیل شدند.

کد خبر 313596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.