بعد از مصدومیت رباط صلیبی ۲ ماه است تمرین می‌کنم/ مشخص نیست در ذوب‌آهن بمانم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر شرایط تیم ذوب آهن تغییر نکند و قراردادهای فصل گذشته به طور کامل تصفیه نشود با وجود اینکه دوست دارم برای شهر خودم بازی کنم به تیم دیگری می‌روم.

افروز کربکندی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد برطرف شدن مصدومیتش، اظهار کرد: فصل گذشته در بازی دربی از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدوم شدم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم که پس از انجام فیزیوتراپی و طی کردن مراحل درمان حدود ۲ ماه است تمرینات بدنسازی انجام می‌دهم و در حال طی کردن دوره نهایی بدنسازی هستم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکلی برای حضور در مسابقات لیگ امسال ندارم و آمادگی بدنی‌ام را افزایش می‌دهم.

کربکندی در مورد حضور تیم ذوب‌آهن در فصل جدید لیگ برتر، بیان کرد: باشگاه ذوب‌آهن حدود یک ماه پیش با من برای حضور در مسابقات لیگ صحبت کرد اما تا الان خبری از تمرینات نشده است. تیم‌ها همه در حال یارگیری هستند و دلیل شروع نشدن تمرینات ذوب‌آهن را نمی‌دانم.

دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در خصوص ماندنش در این تیم برای فصل جدید، افزود: هنوز مشخص نیست امسال هم در ذوب‌آهن بمانم یا نه. این تیم فصل گذشته اولین‌ حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کرد و برخی شرایط و فاکتورهای لازم برای حضور در مسابقات لیگ برتر را نداشت و در حد تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند، نبود.

در صورت تغییر شرایط ذوب‌آهن در این تیم می‌مانم

وی با بیان اینکه از چند تیم خارج از اصفهان هم پیشنهاد دارم، اضافه کرد: باشگاه ذوب آهن تا الان کمتر از ۲۰ درصد قرارداهای فصل گذشته را پرداخت کرده است، در صورتی‌که قراردادهای فصل گذشته تصفیه و شرایط تیم بهتر شود ۱۰۰ درصد تیم این تیم می‌مانم چون اولویت اول خودم ذوب‌آهن است و دوست دارم برای شهر خودم بازی کنم.

کربکندی گفت: اگر شرایط ذوب آهن تغییر نکند قطعاً به تیم دیگری می‌روم چراکه تیم‌های دیگر هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ فنی در شرایط بهتری قرار دارند. دوست دارم برای شهر خودم بازی کنم اما شرایط تیم هم برایم خیلی مهم است.

دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن ادامه داد: البته شرایط ذوب آهن روز به روز در حال بهتر شدن است و امسال هم قرار است با شرایط بهتری در لیگ حاضر شود و به گفته‌ مسئولان باشگاه به دنبال جذب بازیکنان خوبی هستند.

وی عنوان کرد: اگر قرار است در تیم ملی بازی کنم باید از شرایط بدنی بالاتری برخوردار باشم. فکر می‌کنم بازی کردن در تیم‌های بزرگتر، تجربه خوبی باشد. باشگاه ذوب‌آهن اگر قرار باشد با همان قراردادهای فصل گذشته امسال هم تیم را ببندد باید درصدی از مبلغ قرارداد را قبل از شروع بازی‌ها پرداخت کند. اگر قراردادهای فصل گذشته تصفیه شود بسیاری از بازیکنان حاضر هستند در این تیم بمانند.

کربکندی تأکید کرد: سعی می‌کنم در تیمی بازی کنم که برای قهرمانی بسته شده باشد.

کاش بانوانی که مشتاق دیدن فوتبال مردان هستند در بازی‌های بانوان به ورزشگاه می‌آمدند

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم امسال بانوان برای تماشای بازی‌های لیگ بانوان به ورزشگاه بیایند. کاش حداقل ۱۰ درصد بانوانی که مشتاق تماشای فوتبال آقایان هستند برای دیدن فوتبال بانوان هم به ورزشگاه می‌آمدند.

وی با بیان اینکه حضور تماشاگران در ورزشگاه تأثیر بسیار زیادی بر نتیجه بازی‌ها دارد، افزود: یکی از دلایل موفقیت و قهرمانی تیم آینده‌سازان میهن حضور تماشاگران در استادیوم بود.

کد خبر 313570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.