اولین کنفرانس آشنایی با فناوری های نوین شهری در عرصه مدیریت پسماند برگزار می شود

اولین کنفرانس تخصصی آشنایی با فناوری های نوین شهری در عرصه مدیریت پسماند، ۱۴ مردادماه سال جاری با حضور دانشمندان مطرح کشورهای سوئد و آلمان در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان واقع در میدان فیض برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، اولین کنفرانس تخصصی آشنایی با فناوری های نوین شهری در عرصه مدیریت پسماند، ۱۴ مردادماه سال جاری از ساعت ۸ الی ۱۹ در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان واقع در میدان فیض برگزار می شود.

در این کنفرانس طاهرزاده از کشور سوئد با موضوع پتانسیل استفاده از پسماند شهری در تولید بیوگاز، هیوبر از کشور آلمان با موضوع ارتقاء تجهیزات (MBT) موجود در کشور با هدف تولید بیوگاز و اِبرس از کشور آلمان با موضوع معرفی تجهیزات اتوماتیک جداسازی مواد از پسماند شهری سخنرانی خواهند کرد.

 اولین کنفرانس تخصصی آشنایی با فناوری های نوین شهری در عرصه مدیریت پسماند همراه با گواهینامه معتبر بوده و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های مدیریت پسماند سراسر کشور، مدیران و کارشناسان امور شهری استانداری ها، شهرداران و معاونان خدمات شهری شهرداری ها، استادان و دانشجویان دانشگاه مخاطب این کنفرانس هستند.

شایان ذکر است این کنفرانس به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در طول برگزاری نخستین جشنواره فناوری های نوین شهری برنامه ریزی شده و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی: www.isfwmo.ir مراجعه کنند.

کد خبر 313390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.