باشگاه شهرداری کاشان ۶ ماه بازیکنان را اذیت کرد/ روز به روز ضربه بیشتری می‌خورم

ملی‌پوش اصفهانی و بازیکن سابق تیم هندبال شهرداری کاشان گفت: مسئولان باشگاه شهرداری کاشان ۶ ماه با وعده و قول‌های پوچ و دادن چک‌های بی‌محل و رفتارهای غیرحرفه‌ای واقعاً ما را اذیت کردند.

میلاد مسائلی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در مورد آخرین وضعیتش اظهار داشت: مشکلات ما با تیم شهرداری کاشان حل نشده و مجبور شدیم به دلیل پرداخت نشدن قراردادها و وصول نشدن چک‌های خود از طریق وکیل شکایت کنیم و منتظر هستیم تا نتیجه این شکایت اعلام شود.

وی ادامه داد: باشگاه شهرداری کاشان طبق گفته مسئولانش از مسابقات لیگ برتر انصراف داده که دلیل این انصراف هم می‌تواند مشکلات و بدهکاری های بسیار باشد. دستور منحل شدن این تیم از طرف شورای شهر کاشان اعلام شد.

بازیکن سابق تیم هندبال شهرداری کاشان در مورد مطالبات خود از این باشگاه بیان داشت: کادر فنی تیم هیچ مبلغی را دریافت نکرده است و تعدادی از بازیکنان نیز هنوز تصفیه حساب نکرده‌اند. ۶ نفر هستیم که ۶۰ درصد از مبلغ قراردادمان را طلبکاریم و از طریق فدراسیون اقدام کردیم.

باشگاه شهرداری کاشان ۶ ماه بازیکنان را اذیت کرد

وی افزود: مسئولان باشگاه شهرداری کاشان ۶ ماه با وعده و قول‌های پوچ و دادن چک‌های بی محل و رفتارهای غیر حرفه‌ای واقعاً ما را اذیت کردند. این مشکلات تمام شیرینی و لذت قهرمانی را از ما گرفت. شهر کاشان اولین بار بود که توانست در یک رشته ورزشی توپی قهرمان لیگ برتر شود و سهمیه آسیایی کسب کند که با این رفتارهای غیر حرفه ای تمام این تلاش ها را خراب کردند و باعث شدند ما در زندگی شخصی هم دچار مشکل شویم.

مسائلی در مورد مبلغ قراردادش اظهار کرد: مبلغ قرارداد فصل گذشته ما مبلغی بود که ۶ سال پیش در لیگ دریافت می‌کردیم اما با این شرایط کنار آمدیم و قبول کردیم برای این تیم بازی کنیم و با تمام وجود کار کردیم و قهرمان ایران شدیم اما متأسفانه همه چیز خراب شد.

منتظر تشکیل کمیته انضباطی هستیم

وی در پاسخ به این سوال که مراجعه به فدراسیون هندبال و شکایت از باشگاه شهرداری کاشان چه نتیجه‌ای داشت گفت: برای اردوی تیم ملی به تهران رفته بودیم که به فدراسیون هندبال نیز رفتیم و از این باشگاه شکایت کردیم و منتظر هستیم تا تاریخ جلسه کمیته انضباطی مشخص شود. اگر بعد از این جلسه، باشگاه شهرداری کاشان پاسخگوی مشکلات ما نبود، از طریق مراجع قضایی شکایت می‌کنیم.

هندبال پسرفت بدی داشته است

بازیکن سابق تیم هندبال شهرداری کاشان بیان داشت: متأسفانه در دو سال اخیر، هندبال پسرفت بدی داشته و این موضوع شرایط را برای ما بحرانی کرد. سال گذشته با تیم کفش ملی قرارداد بستم و فدراسیون هندبال نیز وعده‌هایی را به ما داد اما با اینکه تیم می توانست به فینال راه پیدا کند، بخاطر بد قولی مسئولان این اتفاق نیفتاد.

قرارداد ۱۳۰ میلیونی را به ۷ میلیون رساندند

وی ادامه داد: سال گذشته قرارداد ما ۱۳۰ میلیون تومان بود اما این مبلغ را به ۷ میلیون تومان رساندند که مشکلات بسیاری را برای ما بوجود آورد اما قبل از این دو سال، هندبال شرایط بسیار خوبی داشت و به افتخارات زیادی هم دست پیدا کردیم. توانستیم به فینال آسیا راه پیدا کنیم و نایب قهرمان آسیا شویم و با تیم ثامن سبزوار در مسابقات باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کردیم که نشان دهنده شرایط خوب هندبال بود ولی مسئولان هندبال باعث این اتفاقات ناگوار شدند.

مسائلی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایطی که در هندبال ایران وجود دارد، چرا به حضور در تیم‌های خارجی فکر نمی‌کند اظهار کرد: پستی که در آن بازی می‌کنم شرایط من را برای بازی کردن در تیم‌های خارجی سخت کرده است اما سال گذشته پیشنهادات خوبی داشتم که یکی از آنها لیگ مقدونیه بود ولی چون به تازگی صاحب فرزند شده بودم و ویزای خانواده من بعد از چندماه اقامت صادر می‌شد نتوانستم آن پیشنهاد را قبول کنم.

وی گفت: البته هنوز هم پیگیر این موضوع هستم و اگر از خارج از کشور پیشنهادی دریافت کنم حتماً به آن فکر می‌کنم. امسال از چند باشگاه داخلی نیز پیشنهاد داشتم اما هنوز جواب قطعی به آنها ندادم. در درجه اول اگر تیمی از خارج کشور پیشنهاد بدهد می‌روم و در غیر این صورت در ایران بازی می‌کنم.

در بدترین شرایط هندبال ایران و بهترین شرایط آمادگی بدنی قرار دارم

بازیکن سابق هندبال شهرداری کاشان اضافه کرد: الان در اوج بلوغ هندبال هستم و شرایط بسیار خوبی دارم. این رشته بسیار سخت است و نیاز به پتانسیل بسیار بالایی دارد. ۲۸ سالگی را در هندبال سن بلوغ می‌گویند و من ۲۹ سال سن دارم. از ۹ سالگی هندبال بازی می‌کنم و الان در اوج پختگی هستم اما در بهترین شرایط از نظر آمادگی و بدترین شرایط هندبال ایران قرار داریم و متأسفانه روز به روز ضربه بیشتری می‌خورم.

مسائلی در خصوص شرایط تیم ملی بیان داشت: در تیم ملی دو اردوی بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم که بیشتر به فعالیت های فیزیکی پرداختیم و بخاطر اینکه تعداد زیادی در اردوی تیم ملی حضور داشتند بحث انتخاب بازیکن هم مطرح بود. اردوی بعدی از ۱۱ مرداد در اصفهان برگزار می‌شود که دو بازی دوستانه با تیم با سپاهان برگزار می‌کنیم و بعد از آن به تهران می‌رویم و سپس برای مسابقات سئول کاپ به کره جنوبی اعزام می‌شویم.

ملی‌پوش اصفهانی هندبال در پایان گفت: هندبال رشته مظلومی است و از مسئولان ورزش می‌خواهم به این رشته جذاب و پر انرژی بیشتر رسیدگی شود چون جایگاه واقعی هندبال در کشور شرایط کنونی نیست. محبوبیت بازیکنان هندبال ایران در کشورهای آسیایی خیلی بیشتر از کشور خودمان است و امیدوارم مسئولان با توجه بیشتر به این رشته ورزشی، هندبال را از بحران خارج کنند.

کد خبر 313089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.