به حدادی‌فر استراحت فعال دادیم/ تا سه بازی بعدی روی مهدی‌پور حساب نمی‌کنیم

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ضربه‌ای که به پای چپ حدادی‌فر وارد شده بسیار خفیف است و مشکلی برای او ایجاد نکرده و استراحت یک هفته‌ای او را به زمین بر می‌گرداند.

امیرحسین شریفیان‌پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد جزئیات مصدومیت قاسم حدادی‌فر در دیدار روز پنجشنبه ذوب‌آهن مقابل سیاه‌جامگان، اظهار کرد: قاسم حدادی‌فر در بازی با سیاه‌جامگان از ناحیه پای چپ که سال گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته بود دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

وی افزود: جراح حدادی‌فر پس از معاینه پای این بازیکن اعلام کرد مشکل خاصی نیست و ضربه خفیفی به پای او وارد شده که نیاز به استراحت چند روزه دارد و پس از بازی روز جمعه، در تمرینات تیم شرکت می‌کند.

شریفیان‌پور بیان کرد: طبق توصیه پزشک جراح حدادی‌فر، این هفته را به او استراحت دادیم که البته این استراحت به معنای خوابیدن در خانه و حرکت نکردن نیست و نوعی استراحت فعال است. او تنها تمرینات پرفشار انجام نمی‌دهد اما دویدن‌های نرم و دوچرخه و غیره را انجام می‌دهد.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در کل اتفاق خاصی برای حدادی‌فر نیفتاده و تنها یک ضرب‌دیدگی خیلی خفیف است و تأکید می‌کنم مشکلی برای این بازیکن رخ نداده است.

وی در پاسخ به این سوال که چون قبلاً حدادی فر از ناحیه هر دو پا آسیب‌ دیده و عمل جراحی نیز داشته است، به نظر می‌رسد باید کمی در تمرینات و بازی‌ها محتاطانه عمل کند، بیان کرد: به نظر شما چه کار باید کرد؟ یعنی حدادی‌فر باید سه سال استراحت مطلق داشته باشد؟ اظهارنظر در مورد این موارد باید منبع علمی داشته باشد.

شریفیان‌پور اضافه کرد: حدادی‌فر مردادماه سال گذشته عمل جراحی کرده که از آن زمان تا کنون یک سال می‌گذرد. بازی رسمی زیادی هم نداشته و در کل مقابل سپاهان و در ۲ بازی دیگر هم ۵ دقیقه در زمین بوده و در دوره آماده‌سازی هم جزء آماده‌ترین بازیکنان بوده است. روند درمان او کاملاً طبیعی و خیلی خوب است.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: اگر اینطور باشد هر بازیکنی که دچار آسیب‌دیدگی می‌شود باید ۲ سال فعالیت جدی نداشته باشد تا بگوییم محتاطانه عمل کرده‌ایم؟!

آسیب‌دیدگی درخشان‌مهر را به ما اطلاع نداده بودند

وی در خصوص دیگر مصدومان ذوب‌آهن گفت: مهران درخشان‌مهر در اولین بازی تیم ملی امید از ناحیه مچ پای چپ دچار آسیب‌دیدگی نسبتاً شدیدی شده است و ۶ روز بدون هیچ دلیلی او را در اردوی تیم ملی امید نگه داشته‌اند و حتی به باشگاه اعلام نکردند و ما هم از آسیب‌دیدگی او اطلاعی نداشتیم که بعد از برگشت به تهران تازه از آسیب‌دیدگی مچ پای او مطلع شدیم. در حال حاضر درخشان‌مهر تحت درمان است و به احتمال زیاد این هفته نیز نمی‌تواند در تمرینات تیم حضور داشته باشد.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: مهدی مهدی‌پور نیز در اردوی تدارکاتی ترکیه از ناحیه مچ پای چپ دچار پیچ‌خوردگی شدیدی شد و در حال حاضر هفته دوم درمان خود را طی می‌کند و احتمالاً تا سه هفته دیگر و حتی کمی هم بیشتر نیاز به درمان دارد. احتمالاً تا سه بازی بعدی هم روی مهدی‌پور حساب نمی‌کنیم و اگر پیشرفت درمانش خوب باشد زودتر می‌تواند به میادین برگردد.

وی تصریح کرد: محمد ستاری نیز در بازی دوستانه مقابل سپاهان دچار کشیدگی چند سانتی عضله همسترینگ پای راست شد و تا سه بازی آینده نمی‌تواند در زمین بازی کند.

شریفیان‌پور تأکید کرد: هر کدام از بازیکنان مصدوم تیم ذوب‌آهن اگر زودتر به درمان و فیزیوتراپی جواب دهند سریع‌تر به بازی برمی‌گردند.

کد خبر 313077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.