کرانچار: تنها چیزی که کم داشتیم گل بود/ نکته نگران‌کننده‌ای در تیم ندیدم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برابر سایپا موقعیت‌های گل خوبی ایجاد کردیم اما در زدن ضربات آخر کم می‌آوردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار پس از تساوی تیمش مقابل سایپا در هفته نخست لیگ برتر در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: در بازی امروز توانستیم از همان نیمه نخست بازی را در دست بگیریم. از نحوه بازی تیم راضی هستم. بازیسازی و پاسکاری ما امروز خوب بود و ‌توانستیم خودمان را به حریف دیکته کنیم. از بازی راضی هستم ولی از نتیجه راضی نیستم.

وی افزود: دو موقعیت خیلی خوب به سایپا دادیم که اگر به گل تبدیل می‌شد آنها می‌توانستند به نتیجه مطلوب خود برسند.

کرانچار ادامه داد: طبیعی است که اگر در یک بازی گل نزنی گل می‌خوری و ما هم با ضربه زیبایی که سایپا زد گل خوردیم. در ادامه بازیکنانم خوب بازی کردند و اینکه سریع گل خورده را جبران کردند نوید این است که می‌توانیم هفته به هفته بهتر شویم.

وی بیان داشت: سپاهان منتظر این است که ساسان انصاری به تیم برگردد و بازیکن عراقی هم بعد از اتمام لیگ عراق به ما ملحق شود و رافائل نیز به فرم کامل خود دست پیدا کند تا بتوانیم یک تیم کامل داشته باشیم و نقایص خود را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: امروز هم عالی بودیم و تنها چیزی که کم داشتیم گل بود. بازیکنان در همه پست‌ها خوب بازی کردند و نمی‌خواستند این اتصال را از بین ببرند اما باز هم نکته نگران کننده‌ای در تیم ندیدم و فقط به خاطر گل‌هایی که نزدیم و موقعیت‌هایی که از دست دادیم ناراحتم.

کرانچار در پایان گفت: از جانب خودم، کادرفنی و بازیکنان از حمایت هواداران تشکر می‌کنم و متاسفم که نتوانستیم به نتیجه خوبی برسیم و امیدوارم در آینده جبران کنیم.

کد خبر 312922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.