اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نقض آشکار برجام است

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نقض آشکار برجام است و مقابله جدی دولت و مجلس با تحریم های جدید را مطالبه عموم مردم دانست

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛حجت الاسلام روح الله امینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون تحریم جدید آمریکا علیه ایران اظهار کرد: با توجه به اقدام خصمانه دولت آمریکا در وضع تحریم های جدید بر علیه ایران، روسیه و کره شمالی، دستگاه دیپلماسی ایران باید اقدام متقابلی انجام دهد.

وی افزود: دولت آمریکا با وضع تحریم های جدید با نام مادر همه تحریم ها، عملا برجام را زیر پا گذاشته و می خواهد با فلج کردن اقتصاد ایران، بر روی مردم این مملکت فشارهای اقتصادی را وارد آورد.

امینی تصریح کرد ،تحریم های جدید نشان می دهد که آمریکا هیچ توجهی به تعهداتش ندارد و کاملا اراده خصمانه اش علیه ایران را هم نشان داده است .

امام جمعه نطنز گفت: ملت بصیر ما هیچ واهمه ای از تحریم ها نخواهند داشت چرا که از ابتدای انقلاب تا کنون این تحریم ها وجود داشته و مردم ما ترسی از این مسائل نخواهند داشت اما لازم است تا دستگاه دیپلماسی به خاطر بدعهدی آمریکا پاسخ قاطعی به آنها بدهد.

وی تصریح کرد: اگر به تاریخ نگاهی بیاندازیم می بینیم که آمریکا سراسر بدعهدی و توطئه و خیانت را در کارنامه دارد و نباید به آن اعتماد کرد و همه ما می بینیم که چونه صراحتا نقض برجام می کند.

امینی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروزه با قدرت بالای نظامی و دفاعی خود هراس به دل بدخواهان و کشورهای مرتجع عربی و استکبار انداخته است و آنها چشم دیدن موفقیت ها و استقلال ایران را ندارند.

وی افزود: با وضع تحریم های حدید علیه ایران، آمریکا بدخواهی و بدعهدی خود را نشان داد و به همه دنیا ثابت شد که ایران هیچ گاه بدعهدی نخواهد کرد و این آمریکا است که بدعهدی می کند.


مجلس نمایندگان آمریکا عصر سه شنبه 4 مرداد ماه جاری (به وقت واشنگتن)، طرح تحریم های ایران، روسیه و کره شمالی را با 419 رای موافق و 3 رای مخالف تصویب کرد

کد خبر 312813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.