نجف آباد از نخستین شهرهای سبز استان اصفهان است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: نجف آباد از نخستین شهرهای سبز استان به شمار می رود و در حال حاضر هر ۶ شهر و ۱۵ روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.

به گزارش ایمنا،  مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان سید مصطفی علوی، در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره گاز گاز نجف آباد با اشاره به اینکه نجف آباد از نخستین شهرهای سبز استان به شمار می رود، گفت: در حال حاضر هر ۶ شهر و ۱۵ روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.
وی بیان داشت: وجود بیش از یکصد و ۱۱ هزار مشترک، ۶۸ هزار و ۷۰۰ انشعاب، یک هزار و ۳۲۱ کیلومتر شبکه و ۳۴۱ مشترک عمده در این شهرستان بیانگر گوشه ای از حجم فعالیت های اجرا شده در این شهرستان است که با هدف خدمت به مردم، ایجاد اشتغال، حمایت از چرخه تولید و گسترش رفاه عمومی انجام گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، خدمت گذاری به مردم را رسالت اصلی مسئولان عنوان کرد و افزود: لازمه خدمت گذاری، دلسوزی، همدلی، سرعت و دقت در انجام امور محوله است.
سید مصطفی علوی، همچنین با اشاره به عملیات اجرایی طرح جامع نجف آباد و احداث ۵ ایستگاه TBS با ظرفیت های ۱۰ و ۲۰ هزار متر مکعب در ساعت که در دهه فجر سال گذشته آغاز شد، گفت: این طرح در راستای پایداری گاز تا ۲۵ سال آینده آغاز شده که طی آن ۸ ایستگاه TBS و ۱۰ کیلومتر شبکه گذاری اجرایی خواهد شد.
در ادامه مظفر نجفی، فرماندار ویژه نجف آباد با اشاره به اینکه نجف آباد یک شهرستان صنعتی است، گفت: تعامل شرکت گاز با فرمانداری قبل از قطع گاز، می تواند در وصول مطالبات این شرکت از صنایع بسیار موثر باشد و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا همکاری لازم را داشته باشیم.  

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان نجف آباد با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان و مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان برگزارشد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات ۱۲ ساله حمد شیرازی رئیس سابق اداره گاز نجف آباد تقدیر شد و علی عنایتی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد. /

کد خبر 312645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.