«پستچی پابلو نرودا» به صحنه می رود

نمایش «پستچی پابلو نرودا» به نویسندگی آنتونیو اسکارمتا، با ترجمۀ علیرضا کوشک جلالی، به طراحی و کارگردانی رادمهر کشانی از ۲۰ تا ۲۶ مرداد ماه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: پستچی پابلو نرودا که پیش از این در تالار هنر روی صحنه رفته بود به دلیل استقبال مخاطبان از ۲۰ مرداد ماه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می شود.
رادمهر کشانی تصریح کرد: این نمایش بر اساس زندگی این شاعر بزرگ شیلیایی نوشته شده است و عاشقانه ترین نمایشنامۀ معاصر به شمار می رود.
وی افزود: در این نمایش بنده به همراه بازیگرانی چون اسماعیل موحدی، بهاره مهدوی و منیره سادات الحسینی ایفای نقش می کنیم و آهنگسازی کار نیز بر عهدۀ حسین احمد جو است.
گفتنی است، نمایشنامۀ «پستچی» بیانگر زندگی مردم شیلی و نحوۀ ارتباط تنگاتنگ آن‌ها با پابلو نرودا و اشعار اوست.  طنز زیبایی که پابلو نرودا در این نمایشنامه در بیان حوادث دوران قبل از کودتا و شرح دوستی و صمیمیت «پستچی و شاعر» به کار برده، کم‌نظیر است و نویسنده از چشم یک پستچی جوان که هر روز نامه‌های بی شمار نرودا را به خانه‌اش می‌برد، از آخرین سال‌های زندگی این شاعر، چگونگی کودتای پینوشه و قتل سالوادور آلنده سخن می گوید.
علاقمندان برای دیدن این نمایش عاشقانه می توانند با تهیۀ بلیط از سایت navayemehr.ir از ۲۰ تا ۲۶ مرداد ماه هر شب رأس ساعت ۲۰ به مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند. /

کد خبر 312627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.