واژگونی خودروی سواری در کوهپایه اصفهان ۶ کشته و مجروح داشت

مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های اورژانس پزشکی اصفهان گفت: صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کمربندی کوهپایه سه نفر جان باختند و سه سرنشین هم مجروح شدند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، بی احتیاطی در رانندگی حوادث جاده ای جبران ناپذیری را رقم می زند، امسال پلیس اعلام کرد با کاهش هشت درصدی آمار جانباختگان روبه رو بودیم ولی همچنان جان باختن یک نفر در هر هفتاد دقیقه آمار بالایی است.

سرعت به عنوان اصلی‌ترین عامل خطرساز در حوادث ترافیکی راه‌ها شناخته شده است، در استان اصفهان هم بی احتیاطی راننده ها در رانندگی گاهی اوقات منجر به حوادث ناگوار ی در جاده ها می شود و این بار بی احتیاطی راننده پژو در کمربندی کوهپایه حادثه تلخی را به وجود آورد که سه نفر فوت شدند.  

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، درباره این تصادف اظهار کرد: این حادثه ساعت ۸:۴۴ امروز به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد و در پی اعلام این گزارش نیروهای امدادی  و واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل تصادف اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای امدادی امدادی اورژانس پیش بیمارستانی در محل حادثه با مصدومیت سه سرنشین و فوت سه نفر روبه رو شدند.

عابدی بیان کرد: یک مرد، یک زن و یک کودک دراین تصادف جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر که مرد، یک زن و یک کودک بودن مجروح شدند.

وی گفت: مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند و علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

لازم به یادآوری است از مجموع حوادث رانندگی شهرستان اصفهان در سه ماه گذشته ۶ هزار و ۲۲۷ ماموریت شهری و ۱۳۲ ماموریت، جاده‌ای بوده است.

گفتنی است کوهپایه شهری است تاریخی که در ۷۰ کیلومتری شرق شهر اصفهان واقع شده‌است.

کد خبر 312401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.