بافت فرسوده شهرستان تیران و کرون با تسهیلات بانکی بازسازی می شود

تیران-رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: بافت فرسوده شهرستان تیران و کرون با ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان بازسازی می شود.

مرتضی فولادی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به حمایت های دولت از مالکین بافت فرسوده اظهارداشت: تسهیلات بانکی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال با درصد سود اندک به مالکان زمین و منزل در بافت فرسوده اختصاص می یابد تا اینکه با این تسهیلات بازسازی شود.

وی افزود: بافت فرسوده شهرستان تیران و کرون با ارائه تسهیلات بانکی و همچنین مساعدت شهرداری ها در ارائه پروانه به متقاضیان بازسازی می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه همکاری در ارائه پروانه به مالکین در بافت فرسوده به شهرداری ها اعلام شده، بیان داشت: شهرداری هایی که پروانه رایگان برای بافت های فرسوده صادر کنند از تسهیلات و بسته های حمایت مالی دولت برخوردار می شوند که در یک سال گذشته بیش از ۲۰ پروانه رایگان برای بافت فرسوده در تیران و کرون صادر شده است.

وی ادامه داد: بافت فرسوده مربوط به شهرها مشخص شده و برای بازسازی این تسهیلات اختصاص می یابد و برای احیا بافت فرسوده و بازسازی کوچه و خیابان های آن ها راه و شهرسازی با شهرداری ها همکاری می کند.

فولادی یادآورشد: علاوه بر ایجاد شهرک های جدید در شهرستان، باسازی بافت فرسوده برای احداث مسکن مورد توجه قرار گرفته تا اینکه علاوه بر بازسازی بافت فرسوده، تامین مسکن نیز انجام شود.

کد خبر 311966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.