شهادت ۲۲ یمنی در حمله جنگنده‌های سعودی به مرکز آوارگان در تعز /تصاویر 16+

جنگنده های متجاوز سعودی در جنایتی فجیع، با بمباران شهرستان موزع در غرب استان تعز ۲۲ غیرنظامی یمنی از جمله ۷ زن را به شهادت رساندند.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مرکز تجمع آوارگان در بخش موزع در جنوب غرب استان تعز ۲۲ تن شهید شدند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی جمعی از آوارگان در شمال غرب پادگان خالد در بخش موزع تعز را هدف قرار دادند که در پی آن ۲۲ تن به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های متجاوز همچنین یک مغازه خواروبارفروشی در نزدیکی پل الهاملی در بخش موزع را هدف قرار دادند که در پی این حمله نیز یک تن به شهادت رسید و دو نفر زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ماه‌های گذشته بارها بخش‌های المخا، موزع، حیفان، و الوازعیه تعز را هدف قرار دادند که در پی این حملات ده‌ها تن شهید و یا زخمی شدند.

دولت سعودی در قالب ائتلاف خود از سه سال پیش جنگ همه‌ جانبه علیه یمن را به راه انداخت که تاکنون به شهادت بیش از هشت هزار نفر و زخمی شدن هزاران یمنی دیگر، انهدام ساختار زیربنایی این کشور، آوارگی میلیون‌ها نفر و شیوع بیماری‌های واگیردار و قحطی در این کشور منجر شده است.

کد خبر 311823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.