اصفهان قدرت مطلق پومسه بانوان ایران

پرونده دوازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور زنان، با قهرمانی مقتدرانه پومسه‌روهای اصفهانی بسته شد. تیم البرز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و زنجان نیز عنوان سوم را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، دوازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور در بخش بانوان از صبح روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور ۳۲۰ تکواندوکار از ۲۷ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر،‌ تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در «سالن امام‌ علی (ع)» دانشگاه آزاد اسلامی همدان و به میزبانی هیات تکواندو برگزار شد.

این دوره از مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار که در بخش انفرادی، رده های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و ۵۱ تا ۶۰ سال و در بخش تیمی (۳ نفره) رده سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال بر روی شیاپ‌چانگ رفتند.

همچنین در بخش پومسه ابداعی (انفرادی) تکواندوکاران در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات، زنان پومسه‌رو اصفهان با کسب ۶ طلا، ۵ برنز و ۴۷ امتیاز توانستند عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت نمایند. البرزی‌ها با ۲ مدال طلا، ۵ نقره، ۴ برنز و ۳۳ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی گرفتند و تیم زنجان با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۵ برنز عنوان سوم را کسب کرد.

همچنین تیم‌های تهران، فارس، خوزستان، کرمان و همدان "الف" به ترتیب در رده چهارم تا هشتم جدول قرار گرفتند.

کد خبر 311814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.