برگزاری دوره مشترک گردشگری بین دانشگاه اصفهان و اتریش

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: درحال مذاکره برای برگزاری دوره مشترک کارشناسی ارشد در حوزه گردشگری با دانشگاه مودال اتریش هستیم.

هوشنگ طالبی در گفتگو با خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: در سال ۹۵ با برگزاری دوره کارگاهی آموزشی با همکاری دانشگاه مودال اتریش و اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان برای مدیران و هتلداران در اصفهان برگزار شد که زمینه ای را برای گسترش همکاری ها با دانشگاه مودال اتریش فراهم آورد.

وی افزود:طی ملاقات و مذاکرات رئیس اتاق بازرگانی اتریش و اصفهان در سال جاری، تصمیم به همکاری در بخش آکادمی و دانشگاهی بین دودانشگاه انجام گرفت.

رئیس دانشگاه اصفهان خاطر نشان کرد: دانشگاه مودال اتریش در وین دانشگاه خصوصی و معتبری که متعلق به اتاق بازرگانی اتریش است و در زمینه گردشگری، MBA, BBA ، مدیریت بازرگانی معتبر و عملکرد قوی دارد که دانشگاه مودال اتریش تحت پوشش اتاق بازرگانی این کشور است و برنامه داریم دوره های مشترک در رشته گردشگری در مقطع کارشناسی ارشد را با این دانشگاه برگزار کنیم.

طالبی افزود: دانشجویان پذیرفته شده در این دوره ها دو مدرک دریافت خواهند کرد.

 وی یادآور شد: پیش بینی می کنیم که این دوره ها تا بهمن ماه امسال عملیاتی شود تا بتوانیم برای نیمه دوم تحصیلی جاری دانشجو پذیرش کنیم.

کشور اتریش دارای ۲۲ دانشگاه دولتی، ۲۷ کالج، ۱۲ دانشگاه خصوصی، ۹ کالج آموزش و پرورش و ۲۱ دانشگاه علوم کاربردی غیر دولتی است که دانشگاه مودال اتریش یکی از دانشگاه های خصوصی این کشور بشمار می رود.

کد خبر 311798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.