توانایی تحویل خط قطار پرسرعت اصفهان- تهران را داشتم

مدیرکل سابق راه آهن استان اصفهان گفت: اگر شرکت زیر ساخت، عملیات احداث خط قطار پرسرعت اصفهان- تهران را به من می داد، این طرح را در مدت دو سال تحویل می دادم.

به گزارش خبرنگار ایمنا حسن ماسوری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع خود و معارفه مدیرکل جدید راه آهن اصفهان، اظهار داشت: در مدت پنج سال فعالیت خود در این استان با وجود شرایط سخت و کمبود نقدینگی برای خود چشم اندازی را تعریف کردم.

وی بیان داشت: برخی تصور می کردند که شاید نشود کاری از پیش برد اما با مشارکت بخش خصوصی و راه آهن ارائه اعتبارات در مسیر قرار گرفت که موجب نوسازی بخش های مختلف راه آهن استان از جمله زیرساخت ها شد.

مدیرکل سابق راه آهن استان اصفهان با تاکید بر اینکه کار در اصفهان ساده نیست، افزود: اصفهان زیبند بهترین امکانات به خصوص در بخش حمل و نقل ریلی است.

وی همچنین تصریح کرد: اگر شرکت زیر ساخت، عملیات احداث خط قطار پرسرعت اصفهان- تهران را به من می داد، این طرح را در مدت دو سال تحویل می دادم.

ماسوری با بیان اینکه مشتری مداری یکی از اصول تاثیرگذار در مدیریت است، افزود: به اعتقاد بنده نیروهای کنونی این اداره کل در اصفهان ظرفیت های خوبی برای مدیریت راه آهن دارند و پیشنهاد می کنم شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از این ظرفیت ها استفاده کنند.

مدیرکل سابق راه آهن استان اصفهان با اشاره به سِمت جدید خود در منطقه راه آهن شرق و طبس، تاکید کرد: به اعتقاد بنده راه آهن و صنعت حمل و نقل ریلی باید در مناطق محروم توسعه و به این مناطق توجه ویژه ای شود.

در ادامه این مراسم صبری مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، بیان داشت: در طول سال های بعد از انقلاب، مدیری به شایستگی آقای ماسوری نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه پیش از این، راه آهن اصفهان به بن بست رسیده بود، تصریح کرد: در دوران فعالیت ماسوری در اصفهان، راه آهن و حمل و نقل ریلی استان متحول و رشد کرد.

کد خبر 311778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.