کاشان میزبان مسابقات فوتسال و بسکتبال دانشجویان علوم پزشکی کشور

کاشان - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از برگزاری مسابقات فوتسال و بسکتبال دانشجویان علوم پزشکی کشور انتخابی المپیاد ورزشی دختران دانشجو از سوم مرداد امسال در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، حمیدرضا گیلاسی گفت: در این مسابقات، ۲۳ تیم از ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی حضور دارند.
وی با بیان اینکه ۱۵ تیم فوتسال و هشت تیم بسکتبال در این مسابقات حضور دارند، افزود: عوامل دست اندر کار در مجموع رقابت ها اعم از دانشجو، مربیان و سرپرستان تیم ها، ۴۰۰ نفر هستند.
گیلاسی اظهار داشت: از میان تیم های شرکت کننده در هر رشته، ۴ تیم در مسابقات المپیاد قهرمانی دختران که شهریور ماه جاری به میزبانی شهرکرد برگزار می شود، حضور می یابند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: مراسم قرعه کشی تیم ها نیز سه شنبه سوم مرداد ماه از ساعت ۲۱ با حضور مسئولین دانشگاهی، سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده، سرپرست ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت، مسئولین ورزشی معاونت فرهنگی - دانشجویی و رییس اداره ورزش‌های قهرمانی شهرستان کاشان در سالن دکتر محمدقریب دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار می شود.
وی افزود: این مسابقات رسما از ساعت ۸ روز چهارشنبه مورخ ۴ مرداد ماه سال جاری در سالن سرپوشیده تربیت بدنی دانشگاه آغاز و تا روز سه شنبه ۱۰ مردادماه ادامه خواهد داشت،
گیلاسی، با اشاره به پتانسیل ورزشی و امکانات موجود از قبیل مجموعه تربیت بدنی، خوابگاه و سلف و نزدیکی سه مجموعه گفت: پس از بازدید سرپرست اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت از مجموعه امکانات دانشگاه این میزبانی به دانشگاه واگذار شد.
وی، معرفی شهر کاشان، ترویج ورزش و اصلاح زیرساخت ها را از امتیازات میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برشمرد.
وی تصریح کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته و هماهنگی های انجام شده بازی‌های فوتسال در نوبت صبح و بسکتبال در نوبت عصر برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، با اشاره به اینکه کمیته اسکان دانشگاه از روز سوم مرداد ماه از ساعت ۹ صبح  الی ۱۸ عصر آماده پذیرش تیم ها خواهد بود، گفت: کلیه تیم ها به همراه مربی در خوابگاه دخترانه الزهرا (س) اسکان داده می شوند، همچنین اسکان سرپرستان و مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها در مجموعه سایت مسکونی دانشگاه خواهد بود.
وی، در خصوص آمادگی تیم های فوتسال و بسکتبال دانشگاه گفت: تیم فوتسال و بسکتبال دانشگاه دوره های آمادگی جسمانی را طی کرده و هر کدام چندین مسابقه تدارکاتی برگزار کرده اند.
گیلاسی اذعان داشت: برای تیم های شرکت کننده در ۴ روز اول مسابقات، برنامه کاشان گردی و بازدید از امکان تاریخی کاشان و همچنین استفاده روزانه از  استخر دانشگاه را در نظر گفته شده است.
به گزارش ایمنا، مراسم اختتامیه این مسابقات ۱۰ مرداد ماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه با حضور مسئولین دانشگاهی و شهری برگزار و به تیم های برگزیده کاپ، مدال، لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء خواهد شد. /

کد خبر 311746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.