بودجه دانشگاه اصفهان ۱۷ درصد افزایش یافت

مشاور رئیس دانشگاه اصفهان در امور برنامه و بودجه گفت: بودجه دانشگاه اصفهان در سالجاری ۱۷ درصد رشد یافت که پس از دانشگاه شهید بهشتی تهران، رتبه دوم کشوری را از لحاظ رشد بودجه به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، اکبر صادقی اعلام کرد: بودجه این دانشگاه در سال ۹۶ با وجود کاهش تعداد دانشجو با رشد ۱۷ درصدی (نسبت به سال ۹۵) مواجه شد.
وی که در جلسه معارفه سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه اصفهان سخن می گفت، افزود: دانشگاه اصفهان پس از دانشگاه شهید بهشتی که رشد ۲۰ درصدی داشت، مقام دوم را از لحاظ رشد بودجه به خود اختصاص داده است.
وی خاطرنشان کرد: بودجه دانشگاه اصفهان در سال ۹۴ نیز حدود ۳۱.۵ درصد نسبت به سال ۹۳ رشد داشته است.
وی انجام کار حرفه ای، پیروی از سیاست های خرد جمعی و مستند سازی امور را از ویژگی های کارنامه موفق مدیریت برنامه و بودجه دانشگاه اصفهان دانست.
رئیس دانشگاه اصفهان نیز در این مراسم گفت: ۸۰ درصد بودجه این دانشگاه صرف هزینه های تکلیفی می شود که در این راستا، مدیریت هزینه بسیار مهم است.
دکتر هوشنگ طالبی با بیان اینکه مدیریت هزینه، انسجام و تداوم یک سازمان را تضمین می کند، افزود: روان بودن ساختار و افزایش بهره وری از اهداف دفتر برنامه و بودجه است که انتظار می رود به نحو احسن به آن پرداخته شود. 
در این مراسم طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه اصفهان، دکتر بابک صفاری به عنوان سرپرست دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه منصوب و از زحمات اکبر صادقی قدردانی و به عنوان مشاور رئیس دانشگاه اصفهان در امور برنامه و بودجه منصوب شد.

کد خبر 311619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.