شاهد نمایشنامه خوانی «بر پهنۀ دریا» در اصفهان باشید

نمایشنامۀ «بر پهنۀ دریا» به نویسندگی اسلاومیر مروژک و با دراماتورژی و کارگردانی محمد کاظم شیران در سالن اداره راه و شهرسازی اصفهان اجراخوانی می شود.

کارگردان و دراماتورژ این اجراخوانی در گفتگو با ایمنا گفت: داستان این نمایشنامه روایتگر داستان سه زن گرسنه با لباس های خوش دوخت، بر روی کلکی در دریا است که در پهنۀ دریای بیکران سعی می‌کنند راهی برای برطرف کردن گرسنگی خود بیابند و سرانجام داستان این چاره جویی به تصمیم برای خورده شدن یکی از آن‌ها ختم می شود.

محمد کاظم شیران تصریح کرد: در «بر پهنۀ دریا» با یک نمایشنامۀ معنا گرا و دیالوگ محور مواجهیم که با تکیه بر طنز، موقعیت طنزی تلخ را رقم می زند. این اثر نمایشی، تمام فاکتورهای یک اجرای صحنه ای مثل طراحی گریم، لباس، صحنه، آهنگسازی، موسیقی زنده و ... را داراست با این تفاوت که در قسمت هایی از اجرا بازیگران نمایشنامه به دست دارند و از روی آن اجرا می کنند.

وی افزود: در این اجراخوانی بازیگران سرشناسی مثل نیوشا ضیغمی، نرگس محمدی، بهاره افشاری و مرضیه اکبرنژاد به عنوان نقش خوان حضور دارند و کار با حمایت مجید زارعی بعنوان تهیه کننده و حمایت های محمدرضا خلجی بعنوان مجری طرح، برای شهر اصفهان تولید شده و ان شاالله بعد از اجراخوانی در اصفهان، پاییز ٩٦ در تهران اجرای صحنه ای خواهد داشت.

شیران ادامه داد: دیگر عوامل این اجراخوانی عبارتند از نویسنده: اسلاومیر مروژک، مترجم داریوش مودبیان، تهیه کننده : مجید زارعی، مجریان طرح : محمد رضا خلجی٬ پویاظریفی، انتخاب بازیگر : علی مردانی، مشاور پروژه: دکتر اردشیر شیران، طراح گریم: رضا سعیدی، با حضور افتخاری سرکارخانم تینا افشار، طراح صحنه: علی طرفه نژاد، آهنگساز: امیر صدیقیان، انتخاب لباس: سحر مروارید زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: نعیم نظیفی، مدیرصحنه: ایرج علی جو، مدیران اجرا: صادق پسندیده، محمدرضا شیران، عکس: علی طرفه نژاد، نعیم نظیفی، مهتاب فلاحی، روابط عمومی: مجید بدیع زاده.

علاقمندان برای دیدن این اجراخوانی می توانند با تهیۀ بلیت از سایت نوای مهر، روزهای سوم و چهارم مرداد ماه در سه سانس، ساعت‌های ۱۸، ۲۰ و ۲۲ به سالن اداره راه و شهرسازی واقع در خیابان سعادت آباد، چهار راه فرایبورگ مراجعه کنند./

کد خبر 311384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.