نفی مبارزه با استکبار و بی تفاوتی در جامعه از شاخص های اسلام آمریکایی است

تیران-امام جمعه موقت تیران گفت: نفی مبارزه با استکبار، بی هویتی جوامع و بی تفاوتی در جامعه از شاخص های اسلام آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین کریمی در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به طرح اسلام آمریکایی از سوی امام خمینی(ره) و طرح آن در عصر حاضر از سوی رهبر انقلاب اظهارداشت: دشمنان اسلام به ظرفیت ای مختلف اسلام پی برده اند و شناخت دین از سوی مردم را مانع تحقق اهداف خود می دانند.

وی افزود: با توجه به شناخت دین اسلام از سوی مردم و همچنین گرایش به اسلام توسط مردم منجر به توطئه هایی از سوی دشمنان شده که با این اقدامات اسلام دچار تحریف و دوری از جامعه می شود.

امام جمعه موقت تیران  با اشاره به برنامه ریزی متفاوت دشمنان برای جلوگیری از گسترش اسلام در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی بیان داشت: در کشورهای اسلامی سعی در ایجاد تغییر در تفکر مردم هستند تا اینکه اسلام آمریکایی جایگزین اسلام ناب محمدی شود.

وی ادامه داد: نفی مبارزه با استکبار، بی هویتی جوامع و بی تفاوتی در جامعه از شاخص های اسلام آمریکایی است که اگر این شاخص ها در کشور های اسلامی محقق شود آنگاه دشمن به برنامه های خود می رسد.

کریمی ایجاد روحیه نفی استکبار ستیزی بین مردم را منجر به ایجاد رفتارهایی موافق با اسلام آمریکایی دانست و اظهارکرد: هر گونه روحیه ای که دوستی با آمریکا را قبول کند آنگاه دچار اسلام آمریکایی شده زیرا در چنین تفکری بی تفاوتی به جنایت های دولت های ظالم پیش بینی نشده است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای استکباری برای رسیدن به اهداف خود ب دنیا ظلم می کنند، تصریح کرد: با چنین تفکری ظالم بر ملت ها مظلوم مسلط شده و ظالمان بر دنیا حکومت کرده  اهداف خود را دنبال می کنند که آل سعود نسبت به ظلم و ستم دولت های استکباری بی تقاوت شده اند.

وی ایجاد روحیه بی تفاوتی در جامعه را زمینه ساز تحقق اهداف دشمنان خواند، گفت: رخی از افراد نسبت به مشکلات اجتماعی بی تفاوت شده اند که ایم بی توجهی و بی تفاوتی نسبت به مشکلات اجتماعی و ارزش های اسلامی موجب انحراف جامعه می شود و انحراف جامعه یعنی تحقق اهداف دشمنان است که باید این روحیه بی تفاوتی از جامعه دور شود.

امام جمعه موقت تیران ادامه داد: بی هویتی نسبت به فرهنگ، اقتصاد و سیاست جوامع از سوی دشمنان از مولفه های دیگر اسلام آمریکایی است و باید نسبت به این موضوع دقت و توجه داشته باشیم که دشمنان برای فرهنگ، اقتصاد، سیاست و مواردی از این قبیل برنامه ریزی و دستور العملی نداشته باشد و بخواهد فرهنگ با قدمت ما را از بین ببرد.

وی یادآورشد:  در کشورهای غیر اسلامی برای تحقق اهداف خود اسلام هراسی را گسترش می دهند و از اسلام یک چهره زشت مانند دینی مبتنی بر کشتار و قتل می سازند که افراد جرات مطالعه و جذب به این دین را نداشته باشند.

کریمی  در بخشی از خطبه ها با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان اذعان داشت: شورای نگهبان نهادی انقلابی است که همواره مورد تخرب غرب است و دشمنان در هنگام انتخابات این نهاد انقلابی را تخریب می کنند که عملکرد انقلابی و موثر شورای نگهبان منجر به چنین اتفاقاتی از سوی غرب شده زیرا اقدامات این نهاد  مغایر با هدف و برنامه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه مردم باید نسبت به توطئه های دشمنان علیه این نهاد آگاه باشند، یادآورشد: غرب  با استفاده از ظرفیت رسانه ای این نهاد را تخریب می کند تا به اهداف خود برسد و مردم باید هوشیار باشند و تحت تاثیر شایعه پراکنی ها قرار نگیرند که تخریب شورای نگهبان توسط رسانه های غربی به در پی حرکت در مسیر انقلاب این نهاد است.

کد خبر 311003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.