شوراها همواره  مصلحت شهر و مردم را در نظر بگیرند

فریدن - فرماندار فریدن گفت: شوراها در هر تصمیمی مصلحت شهر و مردم را در نظر بگیرند.

کمال رضایت در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن،  با بیان این که شورا به عنوان یک پارلمان شهری نقش قابل توجهی در جلب مشارکت مردمی دارد، اظهار داشت:  از زمان شروع انتخابات این اتحاد و مشارکت مردمی برای حضور در انتخابات شروع می‌شود و مردم با اتحاد و آگاهی، فرد مورد نظر را انتخاب می‌کنند.

وی تاکید کرد: شورا نقش مهمی را در مدیریت شهری و روستایی و ساماندهی اوضاع جامعه دارد و از آنجایی یک سازمان نوپاست، نیازمند تجربه و تلاش مضاعف اعضا در پیشبرد اهداف معین است.

رضایت افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا نهادی مدنی است که امکان مشارکت عموم مردم را در اداره امور جامعه خود فراهم می کند.

فرماندار فریدن با قدردانی از تلاش های شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، عنوان داشت: اعضای شورای فعلی و جدید ارتباط کاری خود را در آینده نیز حفظ نمایند و اعضای منتخب پنجمین دوره شوراهای اسلامی از تجارب ارزنده شوراهای دورة قبل نیز استفاده نمایند.

وی با بیان این که فرمانداری ها و شهرداری ها هر دو از خانواده بزرگ وزارت کشور هستند، عنوان داشت:  این ارتباط کاری باعث می شود که تعامل و همکاری متقابل بهتری بین شهرداری ها و فرمانداری ها ایجاد گردد.

فرماندار فریدن،  با بیان این که شهرداران و اعضای شورا بر آمده از انتخاب و مشارکت مردم هستند، افزود:  شوراها باید در هر تصمیمی مصلحت شهر و مردم را در نظر بگیرند؛ چرا که مردم از آن ها انتظار دارند در تمامی عرصه ها از جمله عمرانی، فرهنگی، آموزشی، خدماتی و غیره ورود نموده و مطالبات به حق آن ها پیگیری شود.

وی در پایان بر لزوم هم فکری و هم افزایی اعضای شوراها برای توسعه و آبادانی بیشتر تاکید کرد.

کد خبر 310701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.