شبکه فناوری اطلاعات در حوزه ترافیک شهری عبور و مرور در شهر را تسهیل می کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افتتاح پروژه های حمل و نقل و ترافیک در حوزه فناوری اطلاعات است که در حوزه ترافیکی به تسهیل در عبور و مرور و استفاده از ظرفیت فرهنگ سازی این موضوع برای شهروندان منجر می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر آذربایجانی در حاشیه مراسم رونمایی از شبکه فناوری اطلاعات حوزه حمل و نقل و ترافیک که در قالب شصت و دومین برنامه از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح برگزار شد، اظهار کرد: به خاطر بهره برداری از ظرفیت شبکه فناوری اطلاعات در حوزه حمل و نقل و ترافیک عرض تبریک داریم چراکه افتتاح پروژه های حمل و نقل و ترافیک در حوزه فناوری اطلاعات به تسهیل در عبور و مرور و ارتقا فرهنگ ترافیک منجر می شود.

وی ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که ۵ عنوان ترافیکی تحت عنوان پروژه های فناوری اطلاعات افتتاح می شود که به طور حتم این نرم افزارها به ایجاد ترافیکی روان در سطح شهر کمک می کند چراکه اگر ترافیک هوشمند داشته باشیم رفتارهای ترافیکی شهروندان قابل بررسی هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: مردم می توانند با استفاده از این نرم افزارها رفتار ترافیکی صحیح تری در خیابان ها و کلیه معابر داشته باشند و نوع خودروی مناسب با مسیر خود را انتخاب کنند و اطلاعاتی که نیاز هست برای انتخاب مسیر را از طریق این پروژه هایی که امروز به بهره برداری می رسد به دست آورند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم شهرهوشمند که شهرداری اصفهان به دنبال تحقق آن است در تمامی ابعاد ایجاد شود چراکه یکی از مباحث مهم در این حوزه، حفظ محیط زیست است که تحقق این مهم در حوزه فناوری اطلاعات قرار دارد.

کد خبر 310650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.