کلینیک پزشکی ورزشی استان اصفهان باید در کشور زبانزد  باشد

رییس فدراسیون پزشکی- ورزشی گفت: استان اصفهان پتانسیل بالایی در زمینه ورزش دارد و قهرمانان زیادی را به جامعه ورزش کشور تقدیم کرده و انتظار بیشتری از هیأت پزشکی- ورزشی این استان داریم چراکه این هیأت در حد یک فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا نوروزی در مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی- ورزشی استان اصفهان که ظهر امروز در سرای ورزشکاران برگزار شد در ابتدا و قبل از رأی‌گیری، با تأکید به اینکه هر یک از کاندیداها تنها به ارائه برنامه‌های پیشنهادی خود برای چهار سال آینده بپردازند و از هرگونه تخریب و مسائل حاشیه‌ای بپرهیزند، اظهار کرد: اگر اتفاقی در مجمع بیفتد من جلوی آن را می‌گیرم و اجازه نمی‌دهم اتفاق ناخوشایندی به‌وجود آید و تهمتی به کسی زده شود.
وی ادامه داد: هر فردی که انتخاب می‌شود بداند مسئولیت سنگینی را به عهده خواهد گرفت و قبل از شروع جلسه به سلطان‌حسینی نیز گفتم هر فردی که به‌عنوان رییس هیأت انتخاب شود من حکم ریاستی او را امضا نمی‌کنم مگر اینکه خواسته‌هایی که مکتوب به او می‌دهم را امضا کند.
نوروزی افزود: استان اصفهان به این بزرگی و با عظمت و سابقه ورزشی که در کشور دارد نیازمند هیأت پزشکی- ورزشی قوی‌تری است و فرد منتخب در این مجمع باید توجه داشته باشد مسئولیت سنگینی را متقبل می‌شود و بیش از پیش باید تلاش کند.
رییس فدراسیون پزشکی- ورزشی پس از انجام رأی‌گیری و مشخص شدن رییس هیأت پزشکی- ورزشی استان، عنوان کرد: از زحمات غلامرضا بارانی رییس سابق هیأت استان تشکر می‌کنم. مدت زمان بسیاری است که با یکدیگر دوست هستیم و در آینده نیز به‌عنوان مشاور از او در فدراسیون استفاده می‌کنیم تا بتواند در سطوح بالاتر به ادامه فعالیت‌هایی که در استان اصفهان انجام داده بپردازد و پشتیبانی برای رییس جدید هیأت استان اصفهان باشد.
وی ادامه داد: هیأت پزشکی- ورزشی استان اصفهان خود به تنهایی یک فدراسیون در سطح کشور است که توقعاتمان هم از این هیأت در حد کشور خواهد بود.
نوروزی بیان کرد: باید سعی کنیم خدمات پزشکی- ورزشی به شکل مطلوب ارائه شود و ورزشکاران به جز ورزش کردن دغدغه دیگری نداشته باشند و در صورت آسیب‌دیدگی بدون داشتن دغدغه مداوا شوند.
رییس فدراسیون پزشکی- ورزشی تصریح کرد: ما در سطح کشور وظیفه پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی هستیم. در جلسه‌ای که هفته گذشته با داورزنی داشتیم قرار بر این شد هر فردی که به میادین ورزشی ورود پیدا می‌کند چه برای تمرین و چه برای مسابقه حتماً باید کارت بیمه ورزشی داشته باشد و در مقابل نیز ما باید خدماتمان را خیلی خوب ارائه دهیم چراکه جامعه ورزش توقع دارد خدمات به نحو احسن به آن‌ها ارائه شود.
وی اذعان کرد: اصفهان پتانسیل بالایی در سطح ورزش کشور دارد و قهرمانان بزرگی به جامعه تحویل داده است و باید کلینیک پزشکی ورزشی استان اصفهان در کشور زبانزد باشد. اصفهان و به خصوص کاشان زمانی قطب والیبال کشور بودند و در حال حاضر نیز محمدجواد معنوی‌نژاد ستاره والیبال کشور با سن کمی که دارد توانست به یکی از بهترین لیگ‌های دنیا دعوت شود.
نوروزی افزود: مسئله‌ای که همیشه مغفول مانده و بارها در مجامع گفته‌ام عدم توجه به هیأ‌های پزشکی- ورزشی شهرستان‌ها است و فکر می‌کنند ورزش فقط تهران و یا استان اصفهان و بقیه استان‌ها است و شهرستان‌ها نباید جایی در این زمینه داشته باشند. این هرم باید جا به جا شود و توجه جدی به شهرستان‌ها سرلوحه کار قرار گیرد.
رییس فدراسیون پزشکی- ورزشی اضافه کرد: از این به بعد مجامع را در شهرستانی برگزار می‌کنیم که فعالیت بهتر، ورزشکاران سازمان‌یافته بیشتر و زحمات زیادی کشیده‌اند و همچنین هیأت‌هایی که ضعیف‌تر بوده را ارزیابی می‌کنیم و به افرادی مسئولیت داده می‌شود که علاقه‌مند ومرتبط با این هیأت باشند.
نوروزی تأکید کرد: ورزشکاران استان اصفهان هرگونه دغدغه‌ و نگرانی بابت ارتباط با هیأت پزشکی- ورزشی استان دارند می‌توانند با مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیأت پزشکی- ورزشی این استان مطرح کنند و در غیر این‌صورت می‌توانند مستقیم با من تماس بگیرند تا مشکلی از این بابت در استان نداشته باشیم.  

کد خبر 309748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.