روح بخشی به فعالیت های عمرانی شهر/ تحقق کامل شهرسازی الکترونیک از شاخصه های کیفیت زندگی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظار می‌رود روح بخشی به فعالیت های عمرانی شهر با شناسایی و تحقق درآمد های پایدار و پرورش نیروهای متعهد و کارآمد صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی، صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ۸ شوال سالروز تخریب قبور ائمه در قبرستان بقیع را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم همه اعضای شورا در برنامه ای که به همین منظور در هئیت های مذهبی شهر برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی ادامه داد: آزادسازی موصل عراق را پس از ۳ سال غصب و جنایت داعش توسط نیروهای مردمی عراق و حمایت سپاه قدس ایران تبریک می گوییم.

وی ضمن عرض تسلیت به خاطر وقایع ۷ و ۱۲ تیرماه ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی ایران شاهد جنایت های بسیاری از سوی دشمنان بودیم از جمله واقعه۷تیر ماه که منجر به شهادت معمار قوه قضاییه آیت الله بهشتی شد و ۱۲ تیرماه نیز سالگرد اصابت گلوله ناو ویلسنس و کشته شدن  ۲۹۰ نفر از جمله ۶۶ کودک است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: ۱۴تیرماه نیز روز قلم از سوی شورای فرهنگ عمومی در حمایت از فعالان این عرصه نامگذاری شده تا با نامگذاری یک روز به نام قلم شاهد پیشرفت و رشد فرهنگی کشور باشیم.

امینی اضافه کرد: ۱۴تیرماه روز دهیاری ها و شهرداری ها نیز نامگذاری شده که آرزوی توفیق برای کارکنان این نهاد را داریم و انتظار می‌رود روح بخشی به فعالیت های عمرانی شهر و شناسایی و تحقق درآمد های پایدار با پرورش نیروهای متعهد و کارآمد روز به روز افزایش یابد.

وی در ادامه گفت : یکی از این شاخصه های کیفیت زندگی تحقق کامل شهرسازی الکترونیک است که برخلاف آمارها آن طور که باید محقق نشده است و امیدواریم این ضرورت بیش از پیش در شهرداری ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: بودجه ریزی عملکردی نیز راهکاری درست است که به شهرداری ابلاغ شده و امیدواریم در این نهاد اجرایی شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان گفت: باتوجه به اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به اصفهان بازگشته است تلاش کنیم تا هم از لحاظ گردشگری هم از لحاظ رونق هنر هفتم به پیشرفت این دو موضوع کمک کنیم.

کد خبر 309086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.