پروانه ها دوباره به اصفهان آمدند

شب گذشته با برگزاری جشن بزرگ پروانه ها در مجموعه باغ نور اصفهان سی امین دوره جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش خبرنگاران نوجوان سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، در این جشن که با حضور شهردار اصفهان و دبیر جشنواره همراه بود، کودکان، داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان نیز حضور داشتند

این چشن با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و در ادامه علیرضا رضاداد دبیر جشنواره، طی سخنانی کودکان و نوجوانان را به سینماهای اصفهان دعوت کرد.

دبیر جشنواره  در این مراسم گفت: در این هفته مردم اصفهان می توانند در سینما های اصفهان ۳۵ فیلم داخلی و خارجی را تماشا کنند و سازندگان فیلم ها را از نظرات خود مطلع کنند. ش

وی وعده داد تا این جشنواره در اصفهان باقی بماند و افزئد: امیدواریم جشنواره با شکوه تر از همیشه در اصفهان برگزار شود.

پس از سخنان دبیر جشنواره مهمانان ویژه از جمله مهوش افشاری، شوکت حجت، سعید شیخ زاده و افشین زی نوری که از بازیگران و دوبله کنندگان خوب ایران هستند به روی صحنه رفتند.

پس از آن شهردار اصفهان مردم را به دیدن کیفی ترین و کمی ترین فیلم های جشنواره امسال دعوت کرد.

مهدی جمالی نژاد فیلم های پیش بینی شده در بنیاد فارابی را کیفی ترین و کمی ترین فیلم ها نامید و افزود: جشنواره امسال متفاوت است چون همه برنامه ریزی ها بر عهده کودکان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: برای داشتن اصفهانی آباد باید از هم اکنون کودکان تصمیم گیر و تصمیم ساز باشند.

در پایان جشن پروانه ها داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان به همراه خانواده های شهدای مدافع حرم بر روی صحنه رفتند و این جشنواره به صورت رسمی آغاز شد.

شایان ذکر است که برنامه با اجرای زنده موسیقی توسط کودکان و نوجوان درگیر با بیماری سرطان، حضور سجاد رضایی کودک مشهور اصفهانی و پخش تیزر فیلم های جشنواره همراه بود.

مسیح شریفی خبرنگارنوجوان

#خبر_دار

کد خبر 308966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.