اشتغال در شهرک های صنعتی تیران و کرون ۲۰ درصد رشد داشته است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اشتغال در شهرک های صنعتی شهرستان تیران و کرون ۲۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در بازدید معاون وزیر صنعت و معدن تجارت از شهرک های صنعتی تیران و کرون با بیان اینکه شهرستان تیران و کرون دارای چهار شهرک صنعتی است، اظهارداشت: بیش از ۲۰۰ واحدصنعتی در این شهرک ها فعال است که در سال های گذشته به دلیل سوء مدیریت ها و رکود تعطیل شده بودند و اخیر با بسته های حمایتی دولت فعال شده اند.

وی افزود: اشتغال در شهرک های صنعتی شهرستان تیران و کرون ۲۰ درصد رشد داشته که این روند در سال جاری هم پیش بینی می شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه تولیدات صنعتی شهرک های صنعتی شهرستان تیران و کرون قابلیت صادرات دارد، بیان داشت: با برجام و تمهیدات دولت زمینه صادرات آن ها فراهم شده که روند روبه رشد آن در سال فعلی و آینده پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اختصاص تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی ادامه داد: سرمایه در گردش زمینه برای رشد تولید و فعالیت اقتصادی آن ها فراهم می کند و از نیازهای بخش صنعت شهرستان بوده که با بسته های حمایتی و تسهیلات بانکی این نیاز تامین شده است.

رحمانی اضافه کرد: دریافت تسهیلات بانکی بررسی شده و رفتارهای سلیقه ای بانک ها تذکر داده شده و سعی شده شرایط تسهیل شود و صنعتگران به راحتی و با کمترین دغدغه تسهیلات دریافت کنند.

وی به حضور مسئولان شهرستان در شهرک های صنعتی اشاره کرد و گفت: به صورت ابتکاری در این شهرستان جلسه  بررسی مشکلات واحدهای صنعتی با حضور ادارات و نهادها در محل شهرک های صنعتی انجام می شود.

کد خبر 308949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.