۲۷ میلیارد تومان آسفالت درمنطقه ۸ پخش شده است/اجرای ۱۳۰ میلیارد تومان پروژه در ۲ سال اخیر

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت:در مدت ۲ سال گذشته، حدود ۲۷ میلیارد تومان آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی پخش شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی نصوحی در مراسم افتتاح پروژه های منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهارکرد: در مدت ۲ سال گذشته با اجرای نهضت آسفالت معابر، حدود ۲۷ میلیارد تومان آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی پخش شده است.

وی افزود: طی این دو سال همچنین حدود ۱۳۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی در منطقه ۸ اجرا شده است.

مدیر منطقه ۸ با اشاره به پروژه های عمرانی آماده بهره برداری این منطقه ادامه داد: فرهنگسرای گلستانه به مساحت ۲ هزار مترمربع در ۴ طبقه در محله مارچین احداث شده است که امروز به بهره برداری می رسد.

نصوحی اضافه کرد: بوستان محلی بهرام آباد به مساحت ۷ هزار مترمربع نیز از دیگر طرح های آماده بهره برداری این منطقه است.

وی به پروژه های انجام شده در محله بهرام آباد گفت: در سال گذشته فرهنگسرایی در محله بهرام آباد به بهره برداری رسید امسال نیز بوستان محلی این محل تکمیل شد و قرار است تعریض خیابان چمران بهرام آباد نیز به زودی عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه بهره برداری از خیابان شهید علاقه مندان را از دیگر طرح های آماده بهره برداری این منطقه عنوان کرد و گفت: آزادسازی و احداث خیابان شهید علاقه مندان حدفاصل خیابان باهنر و فروغی به طول ۷۲۰ متر و عرض ۲۲ متر تکمیل شد.

مدیر منطقه ۸  هزینه اجرای این خیابان را ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه  این خیابان به صورت شمالی-جنوبی احداث شده در کاهش بارترافیکی خیابان کاوه تاثیر بسزایی دارد.

نصوحی به بهره برداری از خیابان شهید سردار شهید صادقی اشاره کرد و گفت: فاز اول خیابان شهید سردار صادقی در خیابان امام خمینی به عرض ۲۰ متر و طول ۶۶۰ متر تکمیل شده است .

وی به تکمیل ایستگاههای خط ۶ بی. آر. تی حدفاصل خیابان های کاوه تا رباط در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: ۴ ایستگاه بی آر تی در محدوده این منطقه قرار داشت که هم اکنون عملیات اجرایی این ایستگاهها تکمیل شده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان همچنین به راه اندازی نیروگاه خورشیدی در منطقه ۸ در کنار ساختمان خدمات شهری این منطقه با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: مصرف برق روزانه ساختمان خدمات شهرداری از این طریق تامین می شود و ۲۰ درصد مازات مصرف به مدار ارسال می شود تا بقیه ساختمان ها استفاده کنند.

کد خبر 308752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.