دوپینگی دوم کیست؟

پس از آنکه کاشف به عمل آمد یکی از بازیکنان نسبتاً مشهور فوتبال ایران سال گذشته مرتکب دوپینگ شده سؤال این است که دومین دوپینگی لیگ شانزدهم کیست.

به گزارش ایمنا، لیگ شانزدهم با گذشت بیش از دو، سوم از آن عاری از دوپینگ دنبال می‌شد تا اینکه در آستانه برگزاری رقابت‌های هفته بیست و دوم با اعلام مثبت بودن نمونه آزمایش ۲ بازیکن لیگ برتری شوکی به فوتبال ایران وارد آمد.

برخلاف بسیاری از دفعات قبلی اما گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در این باره راه به جایی نبرد و این موضوع تقریباً خیلی زود به دست فراموشی سپرده شد تا اینکه مصادف با ایام تعطیلات فوتبال باشگاهی، نادو با اعلام اسامی چهار ورزشکار دوپینگی و مدت محرومیت آنها به یاد اهالی فوتبال ایران آورد که فصل سپری‌شده مصون از دوپینگ نبوده است.

با اینکه دوپینگی جدید فوتبال ایران سابقه حضور در ۲ تیم بزرگ لیگ برتر و البته تیم ملی را داشت و تا قبل از تعلیقش در ترکیب ثابت یک تیم لیگ برتری به میدان می‌رفت تا زمان اعلام رسمی حکم محرومیتش بسیاری متوجه نشده بود که فوتبالیست متخلف حبیب گردانی است. البته حدس‌های درستی در این باره زده شده بود که بازیکن تعلیق‌شده از ماشین‌سازی است اما گمانه‌زنی درباره نام او کاملاً اشتباه بود.

بر اساس گمانه‌زنی مذکور که تنها نیمی از آن درست از آب درآمد دیگر دوپینگی لیگ شانزدهم که هنوز نامش اعلام نشده یک بازیکن خارجی است که در میانه‌های فصل پیش از تیمش جدا شد. باید منتظر ماند و دید که آیا در ادامه با اعلام رسمی نادو این حدس تأیید می‌شود یا خیر.

کد خبر 308277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.