دهقان: سران عربستان از سرنوشت صدام عبرت بگیرند

وزیر دفاع با بیان اینکه ملت ما تهدید، تحقیر و توهین را نمی‌پذیرد، گفت: اگرکسی بخواهد تهدیدی را علیه ما عملی کند، پاسخ سختی به او می‌دهیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه راهپیمایی روز قدس در خیابان انقلاب تهران با اشاره به اظهارات جنگ‌طلبانه و ضدایرانی سران عربستان، گفت: آنها نه تاریخ کشور خودشان را می‌دانند و نه با تاریخ کشور ما آشنا هستند و با این حرف‌ها به دنبال به دست ‌آوردن جایگاه خودشان در عربستان هستند.

دهقان تأکید کرد: ما به دنبال تنش و بحران نیستیم و این سخنان را به نفع امنیت منطقه نمی‌دانیم.

وزیر دفاع با بیان اینکه این اظهارات خاص آمریکا و اسرائیل است، گفت: اینها اقدامات جاهلانه‌ای است که حتی نیاز به پاسخ ندارد، ملت ما تهدید، تحقیر و توهین را نمی‌پذیرد و اگر روزی بخواهد این موضوعات عملی شود پاسخ سختی به آنها می‌دهیم.

وی تأکید کرد: سران عربستان سرنوشت صدام را بررسی کنند و از آن عبرت بگیرند. همانطور که صدام پس از جنگ تحمیلی به دنبال حمله به کشورهای دیگر و اشغال آنها افتاد عربستان نیز با قدرت و اعمال هژمونی این کار را دنبال می‌کند.

دهقان گفت: همه ملت‌های مسلمان رژیم صهیونیستی را دشمن اول خود می‌دانند.

وزیر دفاع در پاسخ به فارس، در خصوص حمله موشکی اخیر سپاه به مواضع داعش، گفت: ما خواستیم دشمن خود که بر علیه ملت ما اقدام کرده است را تنبیه کوچکی کنیم که این کار توسط موشک‌های سپاه صورت گرفت.

کد خبر 308018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.